کد خبر: ۷۳۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۵۶
امروزه خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات برای بسیاری از مردم به امری عادی و روزمره تبدیل شده است و همین موضوع کمک شایانی به انتخاب آگاهانه، آسان، ساده و سریع کرده است. خرید اینترنتی می تواند باعث صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها گردد.
امکان خرید مستقیم فرش کاشان فراهم شد
به گزارش خبرداغ ؛ فرش  یکی از مهمترین اقلام در منزل هر ایرانی است. برای شروع یک زندگی و یا تغییر در دکوراسیون و یا تعویض منزل، خرید فرش جز اولین انتخاب های هر خانواده ایرانی است و بی گمان زمان زیادی صرف جستجو و یافتن فرشی زیبا و باکیفیت می گردد.

چندیست که فروشگاه اینترنتی فرش کاشان سرا، امکان خرید مستقیم و بی واسطه انواع  فرش کاشان  با مناسب ترین قیمت را ارائه کرده است. این محصولات شامل انواع فرش 1200 شانه تراکم 3600، فرش 1000 شانه تراکم 3000، فرش 700 شانه تراکم 2550 و فرش های فانتزی و اتاق کودک می باشد.

اکنون میتوان براحتی از طریق موبایل یا لپ تاپ در "کاشان سرا" جستجوکرد و انواع فرش ماشینی را به ساده ترین شکل ممکن بررسی و مقایسه کرد و قیمت هر فرش را مشاهده و در عرض چند دقیقه فرش مورد نظر را انتخاب و در زمان و مکان مورد نظرآن را دریافت کرد.

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان سرا ، یکی از معتبر ترین مراکز خرید آنلاین فرش ماشینی کاشان است که این روز ها محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. از ویژگی های منحصر به فرد سایت " کاشان سرا"  می توان به ارسال رایگان فرش و پرداخت پس از تحویل آن و همچنین ضمانت نامه و گارانتی رضایتمندی اشاره کرد.

امکان بررسی و مقایسه فرش ها با یکدیگر و امکان مشاهده تصاویر کامل هر فرش در زوایای گوناگون همراه با اطلاعات کاملی در مورد مشخصات و قیمت هر فرش نیز در این سایت وجود دارد .

کاربران سایت کاشان سرا از میان صدها مدل فرش که تماما در کیفیت درجه یک ممتاز بافته شده اند و در بین نقش های جدید و سنتی بهترین فرش را انتخاب می کنند و بصورت آنلاین آن را سفارش می دهند و در کمترین زمان ممکن آن را در آدرس خود دریافت می کنند. هزینه حمل خرید های اینترنتی توسط شرکت پرداخت می گردد.

 

فرش ماشینی کاشان ۱۲۰۰ شانه

فرش ماشینی  ۱۲۰۰ شانه شامل نقشه های بسیار زیبای  افشان، شکارگاه، اصفهان، سالار و غیره  با تراکم ۳۶۰۰ می باشد که در ابعاد مختلف ۱۲ متری ، ۹ متری ، ۶ متری و چهار متری و همچنین قالیچه ارائه می شود.

 

جنس نخ فرش های کاشان

جنس نخ فرش ماشینی، بی گمان یکی از مهمترین مسائل و موضوعات در کیفیت نهایی فرش است. جنس نخ فرش ماشینی می تواند بی سی اف، پلی استر، پلی پروپیلین، آکریلیک و غیره باشد که هر کدام دارای خواص و ویژگی های مختص خودشان می باشند.

نخ غالب در صنعت فرش ماشینی کاشان، هم اکنون نخ ۱۰۰ درصد آکریلیک هیت ست شده می باشد. آکریلیک  Acrylic هیت ست شده، نخی هست که با دما و گرما ویژگی هایش تثبیت شده است که در نتیجه این عمل؛ محصول نهایی تولید شده با این نخ؛ بدون پرزدهی می باشد.

 

قیمت فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش ماشینی  کاشان تابع عوامل بسیاری است و هر نوع فرشی با هر نوع مواد اولیه و دستگاه بافتی، دارای قیمتی متفاوت با دیگر محصولات هست و عوامل بسیاری در تعیین قیمت فرش ماشینی نقش دارند که از آن جمله می توان به تعداد شانه و تراکم، نوع نخ مصرفی ، دستگاه بافت و برند تولید کننده فرش کاشان اشاره کرد. فرش‌های ماشینی کاشان سرا، بافت ویژه کارخانه فرش کاشان بوده و با درجه کیفی یک ممتاز به فروش می‌رسد. از دیگر مشخصات کیفی آن می‌توان به گواهینامه استاندارد اروپا، گواهینامه های مدیریت کیفیت و همچنین استاندارد ملی ایران اشاره کرد.

 

خرید مستقیم فرش کاشان از کارخانه با 20 تا 40 درصد زیر قیمت

بهترین محصولات تولیدی فرش کاشان با بالاترین کیفیت و مرغوبترین مواد اولیه، به قیمت کارخانه به مصرف کننده نهایی در فروشگاه آنلاین فرش کاشان سرا عرضه می گردد.

شما میتوانید از طریق این وب سایت    KashanSara.Com  با خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان، تضمین بهترین قیمت فرش ماشینی و بالاترین کیفیت و همچنین خدمات پس از فروش را دریافت کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: