کد خبر: ۷۳۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۸
عضو شورای شهر تهران:
عضو شورای شهر تهران گفت: کار ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعایت سازمان‌های مردم نهاد سمن‌ها توزیع پول نیست.
کارستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سمن‌ها توزیع پول نیست

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، شهربانو امانی در هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اصل 100 فصل 7 قانون اساسی که به مشارکت مردمی و نقش شوراها اشاره دارد، گفت: ستاد ساماندهی از زمانی که تشکیل شده است سمن‌های زیادی شکل گرفته و باید پرسید دلیل این امر چیست؟

این عضو شورای شهر ادامه داد: از انتخاب ما در 29 اردیبهشت زمان زیادی نمی‌گذرد. در همان زمان مناظره‌ها یکی از رقبای قالیباف به او گفت که در دوران او دستور داده بودند که هرکس یک سمن راه بیندازد و این ستاد نه تنها کار خود را انجام نمی‌داد بلکه شورا تبدیل به محل توزیع پول و منابع مالی شده بود.

او ادامه داد: وقت آن رسیده که در این زمینه طرحی نو ایجاد شود و امور به مردم واگذار گردد و ستاد توان‌افزایی و حمایت از سمن‌ها نماینده توزیع پول نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: