کد خبر: ۷۳۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۷
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر در جریان جزییات دستگیری قائم‌مقام شهردار سابق نیست و درخواست داریم در جریان آن قرار بگیریم.
شورای شهر در جریان جزییات دستگیری قائم‌مقام شهردار سابق نیست

به گزارش خبرداغ،زهرا نژاد بهرام؛ عضو هیات رییسه شورای شهر تهران درباره بازداشت قائم مقام سابق شهرداری تهران  به خبرنگار ایلنا گفت: اینطور که به ما اعلام شده است، این دستگیری ارتباطی با فعالیت‌های او در شهرداری ندارد. البته منابع مربوطه اطلاعات خاصی در اختیار ما قرار ندادند و ما نیز بر اساس اخبار منتشره از سوی سخنگوی قوه قضاییه و اخبار شبکه‌های مجازی متوجه دستگیری آقای شریفی شدیم.

نژادبهرام با تاکیدبراینکه حتی اگر اتهام مالی قایم مقام شهرداری سابق به شهرداری مرتبط نباشد، باز به  شورا ارتباط دارد، گفت: اگرچه دلیل دستگیری ایشان را نمی‌دانیم، اما به نظرم دلیل دستگیری هر چه که بوده، ایشان قائم‌مقام شهردار سابق تهران بوده و هر تخلفی هم که انجام داده، در این مقام اقدام کرده‌است.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه به قوه قضاییه اعتماد کامل داریم، افزود: معتقدیم  قوه قضاییه بر اساس عدل، عدالت و انصاف عمل  می‌کند‌، اما شورای شهر تهران نیز به عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری الزام بر دانستن موارد این تخلف دارد، چرا که معتقدیم هرگونه تخلفی که ایشان انجام داده است، شورای شهر تهران حتما باید در جریان این مسئله قرار گیرد، چرا که ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم  با جایگاه حقوقی ایشان داشته است، البته او هنوز متهم است و نمی‌گوییم که مجرم شناخته شده‌است.

نژادبهرام در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعی از ۳۴ قراردادی که به گفته سخنگوی قوه قضاییه با همکاری شهردار سابق تهران فسخ شده، دارد؛ گفت: برای ما نیز جای سوال دارد و نمی‌دانیم این قرارداد‌ها چیست؟ لازم نیست که همه مسائل رسانه‌ای شود. اگر این اطلاعات در اختیار ما قرار بگیرد، در برابر موکلین خود پاسخگو خواهیم بود.

وی در خاتمه به حضور نجفی  در هیات دولت اشاره کرد و گفت: حضور او  بسیار مثبت است. از نظر من حضور ایشان الزام حقوقی و سیاسی دارد، چرا که شهرداری تهران به دلیل جایگاه ویژه‌ای که در مدیریت شهری دارد و رئیس شورای شهر تهران به عنوان عامل نظارتی باید حتما در جلسه شرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: