کد خبر: ۷۳۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۶۵۷
فال روزانه سه شنبه 21 شهریور 1396
متولد فروردین : امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

متولد اردیبهشت : امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

متولد خرداد : یک اتفاق غیرمنتظره امروز شما را وارد یک ماجرای احساسی می‌کند و در ابتدا ممکن است که خیلی احساس راحتی نکنی. در موارد دیگر شما شاید با بی‌خیالی از این نوع رابطه عمیق اجتناب می‌ورزیدی، اما حالا آن را می‌پذیری. ارتباط با دیگران در ماجرایی احساسی شما را با مفهوم عمیق‌تر لذت بردن و روحیه قدردانی آشنا می‌کند.

متولد تیر : شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.

متولد مرداد : شما به تازگی کاری و یا رفتاری را آغاز کرده اید که به نظرتان به سادگی می‌توانید به هدف غایی خود نائل شوید، اما اگر هدف را ساده بینگارید، نمی‌توانید به نتیجه ی مطلوبی برسید. شما آمادگی برای تلاش‌های و موقعیت های بیشتری را نیز دارید پس تلاش هایتان را برای به دست آوردن منفعتی بزرگتر و با ارزش تر افزایش دهید. اگر استراتژی خود را عوض کنید به راحتی می‌توانید در آینده ی نه چندان دور به اهداف خود برسید.

متولد شهریور
: امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

متولد مهر : امروز شما کمی ‌ازخودراضی شده اید، برای اینکه شما چیزی را می‌دانید که دیگران سعی در فهمیدن آن دارند. اطرافینتان دور و بر شما می‌چرخند و تلاش می‌کنند که همه چیز را به خوبی و خوشی تمام کنند! اما شما می‌دانید که آنها وقت کافی ندارند. اگر آنها فقط کمی ‌منتظر نگه داشته شوند، ناگهان عطارد ظاهر شده و کار بهتری انجام داده و بهشان کمک می‌کند عاقلانه تر و حتی راحت تر کار کنند. افراد دیگر شخصیت خودشان را به شما نشان نمی‌دهند، اما شما در حین کار می‌توانید آن را ببینید!

متولد آبان
: امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

متولد آذر
: به جای اینكه كارهایتان را به خانه آورده و در خانه هم كار كنید، می‌توانید برای مدتی از زیر كار فرار كنید و برای تفریح از خانه خارج شوید. شما حتی اگر وظایف خیلی زیادی هم داشته باشید، دوست ندارید تمام روز را كار كنید. به هرحال شما نمی‌توانید كاملاً بی خیال وظایف و تعهدات خود بشوید. اگر قولی می‌دهید باید حتماً بهش عمل كنید. بعد از این كار شما می‌توانید به بچه‌هایی كه در محوطه شنی پارك بازی می‌كنند بپیوندید!!

متولد دی
: کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار با اطمینان نیز احتیاح دارید.

متولد بهمن
: حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

متولد اسفند
: اگر امروز كمی ‌نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارك وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی كردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این كار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی كردن بیش از حد هم كمكی بهتان نمی‌كند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی كه به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت كنید


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: