کد خبر: ۷۳۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۵۲۲
نماینده مردم‌ کرج در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: نبود مراکز اقامتی استاندارد مهمترین مشکل بخش گردشگری البرز است.
بهشت‌گمشده ایران زمین کجاست؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، عزیزاکبریان  اظهارکرد: امروزه گردشگری به یکی از صنایع پردرآمد بسیاری از کشورها تبدیل شده است.  البرز جاذبه‌های زیادی در بخش‌ گردشگری دارد ولی به دلیل نداشتن زیرساخت‌های مناسب بسیاری از این جاذبه‌ها از دید علاقه مندان پوشیده باقی مانده است.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکل بخش‌گردشگری استان نبود مراکز اقامتی به خصوص هتل است‌ که باعث شده مسافران به جای شب مانی، به البرز به شکل استانی‌گذری نگاه‌ کنند.

اکبریان بیان کرد:  البرز در صنعت‌ گردشگری، بهشت‌گمشده ایران زمین است به همین دلیل با ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم باید جایگاه واقعی آن را برگرداند. اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی وگردشگری باید با حمایت از بخش خصوصی زمینه ساخت هتلهای استاندارد(چهار و پنج ستاره) را در استان فراهم‌ کند.

نماینده مردم کرج در مجلس اظهارکرد: درحال حاضر تعداد مراکز اقامتی استان جوابگوی جمعیت‌گردشگران نیست‌ که این امر از مشکلات صنعت توریسم البرز است. لازم است هتل و مراکز اقامتی به تعداد کافی و با کیفیت مناسب درکرج و سایر شهرستان‌های استان احداث شود تا کمتر در زمینه اقامت گردشگران و میهمانانی‌ که به استان ما می‌آیند، دچار مشکل شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: