کد خبر: ۷۳۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۹۷۵
در هفتمین دوره مسابقات رباتیک کشور تیم کیش در بخش رباتیک خلاق رتبه پنجم و ششم را به نام خود ثبت کرد.
درخشش تیم رباتیک کیش درهفتمین دوره مسابقات رباتیک کشوریبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هفتمین دوره مسابقات رباتیک کشوری در رده سنی 4 تا 16 سال با هدف ایجاد خلاقیت، شکوفایی استعداد ها و رقابیت سازنده در جهت پیشرفت فردی و گروهی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

بنابر این گزارش، 2000 تیم از شهرهای سراسر کشور در هفت رشته ربات فوتبالیست، میزبان، آتش نشان، حل ماز، رالی، ربات خلاق و نوریاب با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم رباتیک کیش نیز با دو ربات خلاق ( Creative Robots) به سرپرستی فاطمه شمیرانی در این مسابقات شرکت کرد  که در نهایت در بخش ربات خلاق در بین 300 تیم، تیم کیش مقابل رقبای خود به برتری رسید. مانی سبزواری با تیم پرتوان یک، مقام پنجم و محمد حسین اکبری با تیم پرتوان دو، مقام ششم را کسب کردند و برای مسابقات خوارزمی 97 انتخاب شدند.

شایان ذکر است، تیم شرکت کننده، کودکان و نوجوانانی هستند که در دوره آموزشی رباتیک امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش آموزش دیده بودند و به این موفقیت دست یافتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: