کد خبر: ۷۳۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۶
محمد جواد آدری جهرمی وزیر جدید ارتباطات ایران طرح رفع فیلتر توییتر را با این استدلال که ابزار مهمی برای اعلام نظر است، پیشنهاد داده و بر این مساله تاکید کرد که تصمیم نهایی در این باره به عهده شورای عالی فضای مجازی است.
روایت العرب از پیشنهاد جنجالی وزیرِ جوان روحانی: اصولگرایان مخالف طرح آذری جهرمی برای رفع فیلتر توییتر هستند / آیا طرح های جهرمی مانند ابتکارهای روحانی برای گشودن درب های دیپلماتیک با واکنش جریان اصولگرا مواجه خواهد شد؟العرب: محمد جواد آدری جهرمی وزیر جدید ارتباطات ایران طرح رفع فیلتر توییتر را با این استدلال که ابزار مهمی برای اعلام نظر است، پیشنهاد داده و بر این مساله تاکید کرد که تصمیم نهایی در این باره به عهده شورای عالی فضای مجازی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»؛ جهرمی در اولین روزهای وزارتش با طرح این پیشنهاد نظرها را به سوی خود جلب کرد؛ چرا که از سال 2009 به بعد، ورود به این سایت برای ایرانیها ممنوع شد.

سخنان وزیر جوان با مخالفت جریان اصولگرا مواجه شد. اختلاف واقعی در این مورد به اختلاف بین دو نسل برمیگردد که آیا این اقدام تهدیدی برای جامعه ایران محسوب می شود یا نه.

فاصله زیادی است بین کسانی که این اقدام را تهدیدی برای امنیت ایران و دروازه ای برای ورود فساد اخلاقی به جامعه می دانند و افرادی که آن را یکی از وسایل ارتباط اجتماعی و وسیله ای برای اظهار نظر و ارتباط از طریق دنیای مجازی می دانند، که نماینده این گروه وزیر جوان ارتباطات است.

این اختلاف نظر در ایران بین جریان معتدل به رهبری حسن روحانی و بین اصولگرایان مساله تازه ای نیست؛ همانطور که طرح روحانی برای گشودن درهای دیپلماتیک و اقتصادی ایران به روی غرب با واکنشهای شدیدی از سوی شخصیتهای اصولگرا روبه رو شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: