کد خبر: ۷۳۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۴۶۹
طارمی پس از حدود ۳ سال، دوباره توانست در نقش ذخیره طلایی پرسپولیس ظاهر شود.
چهره جدید طارمی؛ به یاد دربی
به گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت نود: نمایش خوب طارمی در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی در سال‌های اخیر، به حضور او در ترکیب اصلی خلاصه می‌شد. طارمی هر وقت در ترکیب اصلی برانکو و کی‌روش قرار می‌گرفت، نمایش خوبی داشت اما زمانی که به عنوان بازیکن ذخیره به زمین می‌رفت، نمی‌توانست کمکی به تیمش بکند.

طارمی هر ۱۰ گل ملی را در بازی‌هایی زده که به عنوان بازیکن فیکس برای کی‌روش به زمین رفته است. در بازی‌هایی که کی‌روش از طارمی به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کرده، او نتوانسته کمکی به تیم او بکند. نیمکت نشینی طارمی در پرسپولیس هم همین شرایط را دارد. فصل پیش طارمی، ۳ هفته اول و هفته آخر، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما زمانی که به زمین رفت، گلی نداشت. بازی‌های لیگ چهاردهم و پانزدهم که طارمی به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت هم شامل همین موضوع می‌شود. طارمی تا قبل از امروز، نتوانسته بود به عنوان بازیکن ذخیره گلی برای پرسپولیس یا تیم ملی بزند.

تنها درخشش طارمی در ترکیب پرسپولیس به عنوان بازیکن ذخیره، به دربی رفت لیگ چهاردهم مربوط می‌شود. زمانی که او به عنوان یار جانشین به زمین رفت و توانست پاس گل مساوی را به نوری بدهد و پرسپولیس را از شکست در دربی، به برد برساند. یک گل و یک پاس گل در بازی امروز، چهره‌ای جدید از مهدی طارمی بود. بازیکنی که حالا، کامل‌تر از قبل شده و از تمام دقایق حضورش در زمین، استفاده می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: