کد خبر: ۷۳۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۴۰۰
وزیر ورزش و جوانان عصر چهارشنبه دیداری دو ساعته با رسول خادم درباره مسائل روز فدراسیون کشتی داشت.
دیدار دو ساعته رسول خادم و سلطانی‌فر
به گزارش خبرداغ ، رسول خادم در این باره گفت: در این نشست مسائل و مشکلات کشتی کشور در رابطه با امور اجرایی ، فنی و مالی و همچنین انتظارات خانواده بزرگ کشتی ایران مطرح شد.

وی ادامه داد: در این دیدار مقرر گردید با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهم مانند بازیهای آسیایی 2018 ، مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای المپیک 2020 توکیو در سه سال آینده ، با هماهنگی و همکاری همه جانبه در جهت رشد و توسعه ورزش کشتی، موضوعات مشترک فیمابین وزارت و فدراسیون دنبال شود.

به نقل پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ رئیس فدراسیون کشتی همچنین گفت: در نشست با وزیر ورزش و جوانان در مورد نتایج تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های جهانی فرانسه هم بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید در اولین فرصت، جلسه ای برای بررسی مشکلات موجود با حضور اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور، داورزنی معاون قهرمانی و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: