کد خبر: ۷۳۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۰
وزیر آموزش و پرورش گفت: جلساتی در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان برگزار شده است که همچنان ادامه دارد.
بررسی بیمه‌طلایی فرهنگیان همچنان ادامه دارد/ پیش‌بینی سازوکار جدید برای صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید محمدبطحایی، در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه چه برنامه‌ای برای دانش‌آموزان شین‌آبادی دارید، گفت: برای رسیدگی به وضعیت بچه‌های شین‌آباد براساس توافقی که در هیات وزیران وقت به تصویب رسید، تقسیم کار صورت گرفت و با پیگیری وضعیت بهداشت و همچنین آموزش مشخص شد که تحت نظارت چه بخش‌هایی باشد و حتی ردیف اعتبار  بوجه برای  آن پیش‌بینی شد .

وزیر آموزش و پرورش  درباره اینکه چه زمانی رییس دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌شود، گفت: در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان رییس دارد.

وی درباره اینکه چه تدبیری برای احیای صندوق ذخیره فرهنگیان اندیشیده شده است، بیان‌کرد: برای صندوق ذخیره فرهنگیان سازوکاری پیش‌بینی شده که امیدواریم بخشی از مشکلاتی که وجود دارد با این سازکار برطرف شود.

بطحایی ادامه داد: به دنبال یافتن راهکار قانونی هستیم که یکی از این راهکارها این است که خود سهامداران که از معلمان هستند در انتخاب تعدادی از هیات امنا مستقیما مشارکت داشته باشند که به نوعی نمایندگی رسمی‌تری  برای معلمان  داشته باشد .

وی درباره اینکه آیا معوقات فرهنگیان تا پایان شهریور پرداخت می‌شود، اظهار داشت: در این زمینه تلاش می‌کنیم و ان‌شاءالله امیدواریم که به نتیجه برسد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان جلساتی برگزار شده است که  همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: