کد خبر: ۷۳۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
تعداد بازدید: ۵۷۶
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جزیره آشوراده در استان گلستان بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از جزیره آشورادهعلی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در دومین روز از سفر به استان گلستان با همراهی حسن صادقلو استاندار گلستان از جزیره آشوراده بازدید کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرداغ ؛ رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این بازدید بر اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده با رعایت ملاحظات زیست‌محیطی تاکید کرد.

مونسان با اشاره به این‌که امکان اجرای طرحی منطبق و هماهنگ با محیط‌زیست آشوراده برای توسعه گردشگری در این منطقه وجود دارد گفت: «حفاظت از میراث طبیعی این جزیره اولویت اجرای طرح گردشگری در این منطقه است.»

علی مروتی معاون امور عمرانی استانداری گلستان نیز در حاشیه این بازدید مطالبی را در مورد طرح طبیعت‌گردی جزیره آشوراده به معاون رئیس جمهوری ارائه کرد.

مروتی با بیان این‌که حذف انسان از محیط‌زیست امکان‌پذیر نیست افزود: «انسان باید خردمندانه و مدبرانه از محیط زیست و مواهب آن بهره‌مند شود.»

او ادامه داد: «طرحی که برای آشوراده آماده شده است، طرح سامان‌دهی طبیعت‌گردی در این منطقه است که به‌طور کامل با ملاحظات زیست‌محیطی هماهنگ است.»

معاون امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: «ارزیابی و مطالعات اولیه این طرح به‌پایان رسیده است و پس از تأیید کمیسیون ماده ۲ سازمان محیط‌زیست، عملیات اجرایی طرح آغاز می‌شود.»

مروتی گفت: «این طرح به‌طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است و هیچ آسیبی به محیط‌زیست جزیره آشوراده وارد نمی‌کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: