کد خبر: ۷۳۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
تعداد بازدید: ۹۹۵
نوشیدنی‌های سم‌ زدا در دسته‌ نوشیدنی‌های کارکردی قرار دارد که اخیرا مشتری‌های زیادی پیدا کرده‌اند. از فواید نوشیدنی‌های سم زدای به ظاهر لوکس نباید غافل شد، زیرا سموم مختلفی که توسط کبد، کلیه‌، ریه و همچنین به علت سوخت و سازی که در بدن ما ساخته می‌شود، با این نوشیدنی‌ها از بین می‌رود.
به گزارش خبرداغ ، مصرف مواد غذایی مضر مثل فست فودها و نوشابه‌ها باعث ایجاد سموم زیادی در بدن انسان می‌شود و سیستم ایمنی بدن ما را مجبور به مبارزه علیه این سموم می‌کند تا اینکه آن‌ها را از بدن ما دفع کند یکی از مواد مهمی‌که با کمک سیستم ایمنی بدن به دفع سموم از بدن اقدام می‌کند، آب است.

اینجاست که این نوشیدنی سم زدا به کمک افراد می‌آید، انواع این نوشیدنی سم زدا مانند نوشیدنی سم زدای  لاغری، نوشیدنی سم زدای چربی سوز و … هر چند در ظاهر متفاوتند اما همگی در دارای فواید یکسانی  هستند.

نوشیدنی سم زدا

بدن ما باید بتواند آبی را که برای مبارزه با سموم از دست می‌دهد تامین کند بنابراین ما باید به میزان کافی  آب مصرف کنیم تا این که سلامتی ما به خطر نیفتد. اگر آب کافی استفاده نشود باعث می‌شود که سموم بتوانند در بدن ما رسوب کنند و این رسوب گذاری باعث آسیب رساندن جدی به اندام‌های ما می‌شوند.  نوشیدنی سم زدا از آنجایی که دارای آنتی اکسیدان است، می‌تواند جلوی رادیکال‌های آزاد را گرفته و از تخریب سلول‌های حیاتی بدن جلوگیری کند که این کار باعث پیشگیری در ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرطان ، بیماری قلبی – عروقی و پیر شدن صورت خواهد شد. بیشتر افراد معتقد هستند ک هیچ نوشیدنی نمی‌تواند جای آب را بگیرد. شاید مخلوط کردن آب با مواد شیرین‌کننده طبیعی بتواند به مزه آب تنوعی خاص بخشیده و به عنوان یک نوشیدنی بسیار گوارا و مناسب برای تامین سلامتی مورد استفاده واقع شود.

نوشیدنی سم زدا

افرادی که در طول هفته حداقل یک بار از فست فود استفاده می‌کنند، نباید از فواید نوشیدنی سم زدا غافل شوند. این نوع آب، می‌تواند نوشیدنی مفیدی برای آن‌ها باشد همچنین افرادی که دچار بیماری‌های دیابت، کم خونی و افسردگی هستند بهتر است که در برنامه غذایی خودشان این نوشیدنی مطبوع را قرار دهند. مصرف این نوع نوشیدنی سم زدا در هر فردی باعث نشاط و انرژی می‌شود برای تهیه این نوشیدنی نیاز ندارید که هزینه زیادی بپردازید یا وقت زیادی صرف کنید سعی کنید به اندازه نیاز خود نوشیدنی دیتاکس خانگی تهیه کنید و میوه‌ها و سبزی‌های مورد نیاز خود را همراه با آب معمولی یا آب گاز دار به آن اضافه کنید. از معروف‌ترین آن‌ها که در دسترس همه است، نوشیدنی دیتاکس خیار ، لیمو و سیب است. شما می‌توانید طبق ذائقه خودتان این نوشیدنی‌های پرطرفدار را تهیه کنید. برای تهیه این نوشیدنی سم زدا با ما در ادامه همراه باشید.

نوشیدنی سم زدا

برای این که این نوع از نوشیدنی سم زدا را تهیه کنید، شما نیاز به ۸ فنجان آب یک لیموی درسته ( لیمو باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می‌شود و در دفع سموم از بدن کمک می‌کند ). یک عدد خیار متوسط( خیار باعث جلوگیری از کم آبی و خنک نگه داشتن بدن می‌شود.) و چ ند برگ نعنا ( باعث می‌شود که غذا بهتر هضم شده و باعث شیرین شدن نوشیدنی‌تان بدون اضافه کردن ذره‌ای شکر می‌شود.) این مواد را با همدیگر داخل یک پارچ ریخته و برای ۱۰ ساعت در یخچال نگه دارید.

نوشیدنی سم زدا

نوشیدنی دیتاکس لاغری گریپ فروت به خاطر خاصیت خاصیت سم زدایی که دارد، سموم را از بدن شما دفع می‌کند. همچنین خاصیت لاغرکنندگی دارد که بهتر است هر روز این نوشیدنی مطلوب استفاده کنید. برای ساخت این نوع از نوشیدنی سم زدا نصف پارچ آب، نصف گریپ فروت متوسط، نصف خیار و نصف لیموی زرد و نصف لیموی سبز و تعدادی برگ نعنا را با هم ترکیب کرده و برای چند ساعت دیتاکس لاغری را در یخچال قرار دهید.

نوشیدنی سم زدا

برای تهیه  این نوشیدنی یک بند انگشت زنجبیل کافی می‌باشد .کافی است که زنجبیل رنده شده و آب لیمو را به آب اضافه کنید تا این نوع از آب‌های طعم‌دار آماده شود. از خاصیت زنجبیل کاهش درد است و بهترین زمان مصرف آن صبح زود است تا از درد در طول روز در امان بمانید.

نوشیدنی سم زدا

یک نوشیدنی بسیار مناسب برای روز‌های گرم تابستان است. آب و توت فرنگی و کیوی موادی هستند که از آن‌ها می‌توانید برای تهیه این نوع از نوشیدنی‌های سم زدا از آن‌ها استفاده کنید. برای تهیه آن، برش‌هایی‌هایی از کیوی و توت فرنگی را به حدود دو لیتر آب پارچ اضافه نموده و ساعتی در یخچال نگهداری کنید. توت فرنگی خاصیت ضد پیری دارد و برای پوست مفید است و کیوی ویتامین A ، ویتامین C دارد که برای پوست و کمک به سیستم دفاعی مفید است.

نوشیدنی سم زدا

سه پیمانه آب و دو قاشق غذا خوری سرکه سیب و یک قاشق غذا خوری آب لیموی تازه یک قاشق غذا خوری دارچین و نصف یک سیب متوسط برای تهیه این نوع از نوشیدنی سم زدا کافی است. همه این مواد گفته شده به غیر از سیب را با مخلوط کن مخلوط کنید و پس از آن سیب را در قطعات درست تقسیم کرده و به آب اضافه کنید.

نوش آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: