کد خبر: ۷۳۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۷۱
ملی‌پوش ووشوی کشورمان معتقد است رقابت های یونورسیاد جهانی در کلاس قهرمانی جهان بوده است.
رقابت‌های یونیورسیاد در کلاس قهرمانی جهان بود/ اگر به مسابقات جهانی اعزام شوم با مدال طلا برمی‌گردمبه گزارش خبرداغ،عرفان آهنگریان در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص رقابت‌های دانشجویان جهان اظهار داشت: قبل از اینکه به این رقابت‌ها اعزام شویم قول طلا داده بودم و خداراشکر که به وعده‌ای که داده بودم عمل کردم .در این رقابت‌ها سخت‌ترین قرعه نصیب من شد و با قهرمان جهان، قهرمان آسیا و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی مبارزه کردم.

وی افزود: به جرات می‌توانم بگویم یونورسیاد جهانی از نظر فنی تفاوت چندانی با قهرمانی جهان نداشت و نود و نه درصد مدعیان جهانی در این رقابت‌ها حضور داشتند. به هر حال خوشحالم پس از کسب طلای قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی، سومین مدال طلا را کسب کردم.

ملی‌پوش ووشو کشورمان در خصوص احتمال حضورش در رقابت‌های جهانی روسیه اظهار داشت: از ابتدا قرار بود افرادی که در رقابت‌های دانشجویان شرکت می‌کنند، در میدان جهانی حضور پیدا نکنند و من هم تابع تصمیمات فدراسیون هستم اما اگر فرض محال تصمیم فدراسیون تغییر کند و من جایی در ترکیب تیم داشته باشم، قطعا با مدال طلای جهان برمی‌گردم.

آهنگریان تصریح کرد: در چند سال اخیر عملکرد خوبی در میادین بین‌المللی داشتم اما نمی‌دانم شانسی برای حضور در روسیه دارم یا نه. در هر صورت به موفقیت تیم ملی ووشوی ایران در این رقابت‌ها خوشبین هستم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: