کد خبر: ۷۳۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۵۱۴
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی به تحلیل درباره شرایط و نتیجه این تیم در مسابقات جهانی پاریس پرداخت.
هنوز عیار تیم ملی کشتی فرنگی مشخص نشده است/ عبدولی زودتر در اردو‌ها شرکت می‌کرد، بهتر نتیجه می‌گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی پاریس، با کسب 3 برنز نایب قهرمان جهان شد.

جمشید خیرآبادی، مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی و دستیار محمد بنا در مورد عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها اظهار داشت: کسب این سه مدال را تبریک می‌گویم که حاصل زحمات علی اشکانی و کادرفنی تیم بود. این موفقیتی نسبی و البته ارزشمندی بود، مثل ما که زمان محمد بنا برای اولین بار در مسابقات جهانی هلسینکی نایب قهرمان شدیم، این تیم هم به مقام دوم رسید. البته هنوز عیار تیم به صورت کامل مشخص نشده و باید برنامه‌ریزی درست‌تری درباره آن انجام شود.

وی درباره محمدعلی گرایی که در وزن ۷۱ کیلوگرم به مدال برنز رسید، افزود: گرایی کشتی‌گیر باهوش و کشتی بلدی است که باید پروسه‌اش را طی کند و تجربیات بیشتری به دست آورد. او در کشتی رده‌بندی با رقیبی قدر از مولداوی مسابقه داد که با کشتی‌گیران من کشتی می‌گرفت. این کشتی‌گیر گردن کلفتی بود که آمادگی جسمانی خوبی هم داشت اما تعادل خود را در خاک از دست می‌دهد و زمان من، رسول چونایف هم او را در خاک برده بود و گرایی هم همین کار را با او کرد.

خیرآبادی در خصوص حسین نوری ملی‌پوش وزن ۸۵ کیلوگرم که او هم برنز گرفت، خاطرنشان کرد: حسین نوری رقابت سنگینی در ایران با سامان عزیزی در ۸۵ کیلوگرم دارد. او در مسابقات جهانی هم جانانه کشتی گرفت و نوید خوبی داد. او قبلا دو بار به اسلام عباسوف که من او را از نوجوانان آذربایجان به بزرگسالان آورده بودم، باخته بود اما این بار او را برد که حالا یا به خاطر این بود که من بالای سر عباسوف نبودم یا نوری توانمندی خود را با هدایت اشکانی بالاتر برده است.

این مربی درباره عملکرد سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم که برنز گرفت، گفت: سعید یک استثناست. او در المپیک ریو برنز گرفت و حالا هم این مدال خود را تکرار کرد اما او حالا نیروی جوانی‌اش را ندارد و باید برای ادامه موفقیت، تمریناتش را به صورت مرتب و منظم پیگیری کند. شاید اگر او زودتر در اردو‌ها شرکت می‌کرد، بهتر نتیجه می‌گرفت.

خیرآبادی در خصوص وضعیت یوسف قادریان در ۸۰ کیلوگرم هم عنوان کرد: من هم روی مدال یوسف حساب می‌کردم اما عضلات همسترینگ او دچار پارگی شد و تمرین درست و حسابی نداشت. در واقع او در شرایط خوب و آرمانی نبود و من هم خودم انتظار کشتی‌های بهتر را از او داشتم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: