کد خبر: ۷۳۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید: ۵۶۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:دولت دوازدهم با رای اعتماد بالایی که دارد مقتدر، با ثبات و به دور از رفتارهای متزلزل است.
وزیر فرهنگ: قم پایگاه شیعه و معرفتی انقلاب است
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،سیدعباس صالحی روز پنجشنبه (۹ شهریور) در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم، اظهار کرد: حضور ۴۰ میلیونی مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات در فضائی توام با آرامش، نشان از مردم‌سالاری و رفراندوم بزرگ و پشتوانه‌ای مهم برای ایران است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با رای اعتماد بالا از سوی مجلس نیز کابینه معرفی شد و در حال حاضر وزیران در دولت دوازدهم درصدد اجرای برنامه‌های خود هستند.

صالحی بیان کرد: اکنون رقابت ها بعد از انتخابات به پایان رسیده و زمان همدلی و همراهی برای عمران و ساخت کشور فراهم آمده است، این فرصتی مهم در جهت خدمت می باشد تا با اقتدار مسیر را بپیمائیم.

وی گفت: همه جناح‌ها و گروه‌ها در ساخت کشور سهیم هستند، چرا که رئیس جمهور متعلق به ۸۰ میلیون نفر ایرانی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد:ریاست جمهوری با تجربه ای که از دوره قبل دارد در جهت تکمیل و تکامل قدم برمی دارد تا بتوان مشکلات کشور را به بهترین نحو حل کرد.

وی ادامه داد: وجود تجربه و ترکیب نیروهای جدید در کابینه ظرفیتی مهم در دست یافتن به اهداف است، همچنین همدلی قوای سه‌گانه فرصتی بالنده در مسیر تعالی است و فضای عمومی کشور نیز شرایط خوبی را در جهت توسعه و رشد فراروی ما قرار داده است.

صالحی یادآور شد: فضای همدلی در کشور ما را در جهت تحقق دغدغه‌های رهبری در اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلان نظام یاری می‌کند، وزارت ارشاد فقط به دنبال فرهنگ‌سازی پیرامون اقتصاد مقاومتی نیست، بلکه به صورت عملیاتی آن را دنبال می کند.

وی گفت: بنده خود را فرزند قم و حوزه خدمتگزار مردم و نماینده آنها در کابینه می‌دانم؛ قم پایگاه شیعه و معرفتی انقلاب است و ما تنها از محدوده جغرافیایی سخن نمی‌گوئیم، بلکه از جایی سخن به میان می‌آید که از همه ابعاد به انقلاب اسلامی پیوند خورده است.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: قم به عنوان مهد علم و دانش باید در چنین فضایی به رشد و رونق سیاسی و اجتماعی و فرهنگی برسد تا در طراز انقلاب و تمدن اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: این وزارتخانه در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه، دین به حمایت از فعالان می‌پردازد وجود موسسات دینی، فرهنگی،هنری و معنوی در قم فرصتی در جهت تعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این استان فراهم ساخته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: