کد خبر: ۷۳۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۶۱۳
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: امیدواریم با هم‌افزایی میان بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که شاید مقداری جدا از هم بودند، بتوانیم بخش گردشگری را رونق دهیم و در موضوع اشتغال نیز در این دوره نقش اساسی ایفا کنیم.
مونسان: در حال مذاکره با وزارت خارجه برای لغو روادید گردشگران هستیم/ به ازای هر گردشگر خارجی  ۱۲۰۰ دلار ارز وارد کشور می‌شود که این رقم معادل ۳۰ بشکه نفت استدکتر علي اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برنامه‌های این سازمان در زمینه افزایش گردشگران خارجی در ایران گفت: در حال مذاکره و همکاری با وزارت خارجه در این زمینه هستیم. به ازای هر گردشگر خارجی براساس برآوردها ۱۲۰۰ دلار ارز وارد می‌شود که این رقم معادل ۳۰ بشکه نفت است.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری_تحلیلی خبرداغ رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه افزود: امیدواریم با هم‌افزایی میان بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که شاید مقداری جدا از هم بودند، بتوانیم بخش گردشگری را رونق دهیم و در موضوع اشتغال نیز در این دوره نقش اساسی ایفا کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: