کد خبر: ۷۳۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۴
قرار است بوکسور‌های صاحب نام کشورمان در رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان شرکت کنند.
احتمال حضور بوکسور‌های صاحب‌نام در قهرمانی کشور
به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان اوایل آبان جاری در کردستان آغاز می‌شود و به احتمال فراوان جمعی از بوکسور‌های صاحب نام کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

بی‌تردید مهمترین رقابت داخلی بوکس در ایران مسابقات قهرمانی کشور است که معیار اصلی کادر فنی تیم ملی برای انتخاب اردونشینان خواهد بود. با اینکه در سال گذشته بسیاری از مشتزنان نام آشنای کشورمان در رقابت‌های کشوری شرکت نکردند، قرار است امسال تمام مدعیان توان خود را در رینگ کشوری نشان دهند.

حضور نفراتی مثل فروتن گل آرا، سجاد محرابی، امین قاسمی پور، جاسم دلاوری، مجید سپهوند، احسان روزبهانی و... می‌تواند کیفیت رقابت‌های کشوری را بالا ببرد.

شنیده‌ها حاکی از این است که احتمال حضور مشتزنان باتجربه در مسابقات امسال زیاد است و باید منتظر ماند و دید چه کسانی برای اثبات توانایی‌های خود روی رینگ قهرمانی کشور می‌روند؟

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: