کد خبر: ۷۳۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۴۰۸
نماینده مردم تهران در مجلس از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواست تا با هر گونه محدودیت برای عکاسان و خبرنگاران مقابله و با گفت‌وگو دوستانه اشکالات موجود را رفع کنند.
مازنی خطاب به دولت دوازدهم: الوعده وفا/پیشنهادی برای رفع محدودیت عکاسان و خبرنگاران پارلمانی/گویی همگان بر ویرانه‌ای نشسته و اراده‌ای برای اصلاح وجود ندارد
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: به خودم و رییس‌جمهور و هیات دولت تاسی به سیره شهیدان رجایی و باهنر و رعایت انصاف و حق درمورد عملکرد و خدمات دولت‌ها و نهادهای مختلف را تذکر می‌دهم.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با گرامیداشت یاد مرحوم ابراهیم یزدی، گفت: پس  از گذشت حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی چشم‌ها را شسته و از خدمات همه دولت‌های پس از انقلاب از دولت موقت تا دولت تدبیر و امید قدردانی شود. توجه داشته باشیم که رقابت سیاسی در نظام اسلامی به معنای نادیده گرفتن خدمات و اقدامات مثبت نیست و البته به معنای چشم‌پوشی از تخلفات و جرائم احتمالی هم نیست اما متاسفانه رویه جاری از مرز رقابت گفتمان‌های درون نظام خارج شده و به بهانه‌جویی و کینه‌ورزی و نگاه صفر و صدی تبدیل شده تا آنجا که خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دیده نمی‌شود و در همه نطق‌ها و اعلام نظرها چنان چهره‌ای از وضعیت کشور به تصویر کشیده می‌شود که گویی همگان بر ویرانه‌ای نشسته و اراده‌ای برای اصلاح وجود ندارد. رعایت انصاف حکم می‌کند که نقاط قوت را ببینیم و فرصت‌ها را دریابیم و با ضعف‌ها و تهدیدها به صورت منسجم و هماهنگ مقابله کنیم.

 وی خطاب به دولت دوازدهم متذکر شد: اکنون نوبت شماست الوعده وفا. حل مشکلات اقتصادی، خروج از رکود،‌ ایجاد اشتغال،‌ حفظ محیط زیست، امنیت پایدار برای گروه‌ها و نحله‌های فرهنگی – سیاسی و سایر مطالبات مردم را با تعیین اولویت‌ها جامع عمل بپوشانید.

مازنی، برای رییس شورای شهر و شهردار تهران جهت خدمت به مردم آرزوی توفیق کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: