کد خبر: ۷۳۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۳۱۹
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی گفت: وزیر نقش حاکمیتی دارد و در قبال مردم و نمایندگان مجلس پاسخگوست، ما در کنار فدراسیون‌ها هستیم و بزودی با کمک خود فدراسیون نتایج بررسی ها را اعلام می کنیم.
داورزنی: شکست کشتی تاریخی بود/ کشتی ۱۲ میلیارد گرفته، فوتبال ۱۰ میلیارد
به گزارش خبرداغ،محمدرضا داورزنی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: ورود سلطانی‌فر به نتایج اخیر کشتی آزاد در مسابقات جهانی پاریس از جایگاه مهم نماینده عالی دولت در ورزش و از حدود اختیارات و وظایف حاکمیتی ایشان است.

معاون قهرمانی با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی افزود: شکست کشتی تاریخی بود و در واقع این نتیجه سنگین ترین شکست کشتی ما بعد از انقلاب محسوب می شود و طبیعی است رئیس فدراسیون هم مثل ما ناراحت باشد ولی آنچه مهم تقویت مجدد کشتی و فدراسیون با همراهی وزارتخانه است.

داورزنی با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی گفت: وزیر نقش حاکمیتی دارد و در قبال مردم و نمایندگان مجلس پاسخگوست، ما در کنار فدراسیون‌ها هستیم و بزودی با کمک خود فدراسیون نتایج بررسی ها را اعلام می کنیم.

وی درباره میزان کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی گفت: از ۱۱۷ میلیارد تومان اعتباری که در اختیار حوزه قهرمانی برای اختصاص به فدراسیون قرار دارد کشتی با ۱۲ میلیارد تومان بیشترین سهم را دارد و بعد از آن فوتبال با ۱۰ میلیارد، جانبازان و معلولان با شش و نیم میلیارد، والیبال شش میلیارد، بسکتبال چهار میلیارد، دو و میدانی پنج و نیم میلیارد و مشخص است که کشتی نسبت به سایر رشته ها حداقل دو برابر بیشتر بودجه می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، داورزنی اضافه کرد: ما برای تقویت و رفع نواقص در کنار فدراسیون کشتی و آقای خادم هستیم و کسی منکر نتایج خوب کشتی و زحمات زیاد رئیس فدراسیون برای این رشته نیست ولی در دوره جدید، پاسخگویی فدراسیون ها در قبال مردم و وزارتخانه بیشتر باید باشد و بزودی با کمک خادم و اعضای شورای فنی جلسات بررسی و کارشناسی را تشکیل می دهیم و نتایج آن را به اطلاع آقای وزیر خواهیم رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: