کد خبر: ۷۳۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۴
سانداکار پرافتخار کشورمان گفت: قصد دارم بهترین مبارزاتم را در میدان جهانی انجام دهم تا به مدال طلای این رقابت‌ها برسم.
به کسب چهارمین طلای جهان فکر می‌کنم/ اجازه نمی‌دهیم روسیه نایب قهرمان شودبه گزارش خبرداغ،محسن محمد سیفی در گفت‌وگو با  میزان، درخصوص وضعیت آمادگی خود اظهار داشت: تمرینات سنگین و پرفشار را پشت سر گذاشتیم و کم کم باید تمرینات سرعتی را شروع کنیم تا برای رقابت‌های جهانی به صددرصد آمادگی برسیم. قصد دارم بهترین مبارزاتم را در میدان جهانی انجام دهم تا به مدال طلای این رقابت‌ها برسم.

وی در خصوص این که آیا می‌تواند چهارمین طلای جهان را تصاحب کند یا خیر، گفت: سه طلا و یک نقره جهان را در کارنامه دارم و هدف اصلی من کسب چهارمین طلای جهان است اما دوست دارم علاوه بر کسب طلا، بهترین مبارزات را هم به نمایش بگذارم.

ملی‌پوش ساندای کشورمان در ادامه تصریح کرد: کار سختی برای رسیدن به سکوی قهرمانی دارم و باید رقیبانی از جنوب شرق آسیا را شکست دهم.ضمن اینکه روسیه و ترکیه هم در وزن من سانداکارن قدرتمندی دارند.

سیفی درباره این که انتظارات از او بالاست اظهار داشت: این موضوع کمی کار را برایم دشوار می‌کند اما حقیقت این است که من به نیمه پر لیوان نگاه می‌کنم و با روحیه بیشتری به مصاف حریفان می‌روم. انشاءالله بتوانم با دعای خیر مردم باز هم پرچم پرافتخار کشورم را به اهتزاز دربیاورم.

سانداکار کشورمان با اشاره به اینکه روسیه به عنوان نایب قهرمانی فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: مسابقات سنگین و سختی پیش رو داریم و میزبان به جایگاه نایب قهرمانی که در سال‌های اخیر برای ما بوده، فکر می‌کند.مطمئن باشید ورزشکاران ایران با تمام قدرت مبارزه می‌کنند تا با نتایجی بهتر از سال‌های گذشته جایگاه خود را در دنیا حفظ کنیم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: