کد خبر: ۷۳۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۷
شوخی مجازی و تلخ کاسبان شهرت و قدرت با بدنه صنعت آب و برق
ضعف در اطلاع‌رسانی نسبت به خدمات ارائه شده در ادوار مختلف گذشته توسط وزارت نیرو و در کنار آن موج‌سواری رسانه‌ای برخي منتقدينِ غیرمنصف و کاسب شهرت، زمینه‌ساز ايجاد چنین فضاهای مسمومی علیه بدنه خدوم و کارآمد صنعت آب و برق شده تا هركس با هر سابقه بي‌ربط و با ربطي و به مدد فضاي مجازي، خود را گزينه اصلح و منجي و... معرفي نمايد.
گزینه‌های تصدی وزارت نیرو یا به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب ، این‌روزها و پس از عدم رای اعتماد غیر‌قابل باور به مهندس حییب‌الله بیطرف انگار وزارت نیرو با از دست دادن یکی از اصلی‌ترین ژنرالهایش دوباره به دوران غربت خویش نزدیک شده و فضا به سمت و سویی رفته تا هر کسی با هر سابقه داشته و نداشته، گزینه بعضی رسانه‌ها برای نشستن بر صندلی وزارتخانه پرمسوولیتی چون نیرو شود.

بی‌تردید مسئولین محترم ارشد دولت و مشاوران گرامي رییس‌جمهور، اهمیت و حساسیت خدمات لحظه‌ای ارائه شده توسط این صنعت زیربنایی را به خوبی درک می‌کنند و لذا باید طرح پاره‌ای اسامی و "گزينه‌هاي القايي" را که هیچ سابقه و شناختي از این وزارتخانه و تهدیدها و فرصتها، ضعفها و قوتهای آن ندارند، بيشتر نوعی شوخی تلخ برخی رسانه‌ها با بدنه صنعت آب و برق تلقی نمود که دائما در حال گزینه‌سازی مجازی هستند. 


البته باید اذعان نمود که ضعف در اطلاع‌رسانی نسبت به خدمات ارائه شده در ادوار مختلف گذشته توسط وزارت نیرو و در کنار آن موج‌سواری رسانه‌ای برخي منتقدينِ غیرمنصف و کاسب شهرت، زمینه‌ساز ايجاد چنین فضاهای مسمومی علیه بدنه خدوم و کارآمد صنعت آب و برق شده تا هركس با هر سابقه بي‌ربط و با ربطي و به مدد فضاي مجازي، خود را گزينه اصلح و منجي و... معرفي نمايد. 

در این میان انتظار بدنه‌ی بی‌سر و صدای صنعت حیاتی آب و برق از ریاست محترم‌جمهور تنها این است که با انتخاب گزینه‌ای با تجربه، صاحب‌نام در عرصه‌های علمی و عملی داخل و خارج کشور، مقتدر و تصميم‌گير برای این وزارتخانه، نشان دهند که در عمل نیز به نگرانی‌ها در مورد مبحث آب، توجه لازم و عنايت کافی را دارند.

*کارشناس منابع آب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: