کد خبر: ۷۳۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۸۱۵
آذری جهرمی:
آذری جهرمی گفت: کشور ما مردمسالار است و ساختار امنیتی و فرهنگی کشور ما بر اساس مردم شکل گرفته است.
پنج شرکت بین‌المللی ایجاد می‌کنیم/ از واعظی درس‌های زیادی گرفتم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم معارفه وزیر ارتباطات دولت دوازدهم و تودیع  محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، در رابطه با عملکرد واعظی گفت:‌ واعظی فردی دلسوز با پشتکار و با تجربه در حوزه ارتباطات هستند که طی چهار سال همکاری با ایشان توانستم درس‌های زیادی بگیرم گویی اینکه چهار سال را در دانشگاه گذراندم.

جهرمی  با اشاره به مشکلات بیکاری و اقتصادی گفت: کشور ما مردمسالار است و ساختار امنیتی و فرهنگی کشور ما بر اساس مردم شکل گرفته است. امروزه یکی از بزرگترین مشکلات مردم بیکاری است. طبق آمارهای بین المللی وضعیت اشتغال در بخش فناوری اطلاعات دو در صد به صورت میانگین است اما در ایران این میزان دو دهم درصد است و باید میزان اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات در کشور 10 برابر شود.

وزیر اتباطات تاکید کرد: یکی از ظرفیت‌های بزرگ برای اشتغالزایی، فناوری اطلاعات است. ما باید با توجه به تاکید رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال فضا را برای اشتغالزایی بیشتر مهیا سازیم. در برنامه چهار ساله در وزارت ارتباطات  دولت دوازدهم قصد داریم تا بیست هزار استارت‌آپ‌، 10 هزار شرکت متوسط ، 100 شرکت بزرگ و پنج شرکت بین المللی را ایجاد کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
سنگ بزرگ علامت نزدنه!!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: