کد خبر: ۷۳۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۳۵۸
رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان - فرانسه
مسابقات جهانی کشتی آزاد در چهار وزن نخست در حال پیگیری است.
پیروزی یزدانی در دومین مسابقه / اطری و احسان پور در گام دوم مغلوب شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز آغاز شد و نتایج کشتی گیرانمان در چهار وزن نخست را در زیر مشاهده می‌کنید:

وزن 57 کیلوگرم:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در اور اول مقابل زهیر ال اوراکی از فرانسه با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل توماس گیلمان از آمریکا با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را برای کسب مدال برنز بدست بیاورد.

 

وزن 61 کیلوگرم:

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور در دور اول هان سونگ کیم نایب قهرمان سال 2017 آسیا از کره شمالی را در یک کشتی سخت با نتیجه 5 بر 3 شکست داد وی در دور بعد مقابل یولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک از کوبا با نتیجه 7 بر 2 مغلوب شد و باید منتظر راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

 

وزن 86 کیلوگرم:

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور بعد عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان آسیا از قزاقستان را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد وی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.

 

وزن 125 کیلوگرم:

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور اول مقابل داوید مودزمانشویلی (گرجستانی الاصل) نایب قهرمان المپیک 2012  و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید وی در دور بعد در یک کشتی زیبا با نتیجه 6 بر 2 آلن زاسایف نایب قهرمان جهان از اوکراین را شکست داد. وی در دور سوم به مصاف نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: