کد خبر: ۷۳۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۵
علیپور:
از اول تا آخر بازی می‌دود، می‌جنگد و برای بغل‌دستی‌هایش موقعیت می‌سازد. از آن دست بازیکنانی است که فداکاری می‌کند و فقط به فکر بهبود رکورد شخصی نیست.
حاضرم گل نزنم اما پرسپولیس قهرمان آسیا شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مصاحبه با مهاجم پرسپولیس  پس از پایان بازی با الاهلی عربستان را می خوانید.

 

* فکرش را می‌کردی برگردید و بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی ۲-۲ عوض کنید؟

خدا را صدهزار مرتبه شکر! ثابت کردیم حس مبارزه در پرسپولیس خاموش نمی‌شود. ما با تمام وجود جنگیدیم و توانستیم بازی را برگردانیم چون شکست ۲ بر صفر واقعاً نومیدکننده بود.

 

*و باور نکردنی؟!

دروغ چرا! باور نکردنی بود. همان‌طور که زدن ۲ گل هم این‌طور بود.

 

* پس از پایان بازی با خودت چه گفتی؟

خدای من باور نکردنی است اما هنوز 90 و خرده‌ای دقیقه دیگر در پیش داریم.

 

* منظورت بازی با الاهلی در امارات است؟

بله، با نمایشی که ارائه دادیم و به بازی برگشتیم، ثابت کردیم می‌توانیم به برد در بازی برگشت و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشیم هرچند کار راحتی پیش‌رو نداریم.

 

* خیلی سخت است. ما در بازی رفت روی کاغذ میزبان بودیم و ۲ گل خوردیم. حالا در دیدار برگشت باید ببریم یا به تساوی بیش از ۲ گل برسیم تا صعود کنیم.

حق با شماست. کاشکی این بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شد. ما حمایت هواداران خود را در عمان داشتیم اما به هر حال ورزشگاه آزادی چیز دیگری است. در امارات باید به دنبال گل زدن بیشتر باشیم و این هدف اول‌مان است.

 

* گل نزدی اما عملکرد بسیار خوبی داشتی و ۲ پاس گل هم دادی. در این رابطه صحبتی نداری؟

من در عمل و نه شعار ثابت کردم به فکر موفقیت تیم هستم. حاضرم گل نزنم ولی قهرمان آسیا شویم. اگر من گل بزنم و جامی نبریم، چه فایده‌ای دارد. همیشه به موفقیت تیم پرسپولیس فکر می‌کنم و امیدوارم توانسته باشم رضایت آقای برانکو و هواداران و حتی هم‌تیمی‌هایم را جلب کنم.

 

* (به شوخی) به طور حتم رضایت شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا را جلب کرده‌ای!

(می‌خندد) هر ۲ پاس گل نوش‌ جان شجاع و منشا! خدا را شکر می‌کنم با این ۲ گل ما در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار ماندیم و این از همه چیز برایم مهم‌تر است.

 

* برانکو بعد از بازی به تو چه گفت؟

با من تنها صحبت نکرد، آقای برانکو وارد رختکن شد و از همه بازیکنان تشکر کرد. همه بچه‌ها فوق‌العاده بودند.

 

* چه قولی برای بازی برگشت به هواداران پرسپولیس می‌دهی؟

همین که هواداران پرسپولیس پس از برگرداندن بازی ۲ بر صفر باخته کیف کردند، برایم کافی است.

 

* نه، پرسیدیم چه قولی به طرفداران پرسپولیس می‌دهی؟

قول می‌دهم حداکثر توانم را بگذارم. تلاش کنم پرسپولیس موفق شود و یک لحظه هم دست از مبارزه نکشم.

 

* به نظر می‌رسد احساس خیلی خوب و رضایت‌بخشی از عملکرد خودت جلوی الاهلی داشته باشی. درست می‌گوییم؟

باور کنید بعد از پایان بازی همگی احساس راحتی و آسودگی کردیم. در طول مسابقه با خودم می‌گفتم اگر ببازیم چه می‌شود؟ بعد از بازی هم گفتم اگر می‌باختیم چه می‌شد؟ خیلی خوب شد که ۲ گل زدیم و برگشتیم و حالا بی‌صبرانه مشتاق بازی برگشت هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: