کد خبر: ۷۳۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۱
جابری انصاری در دیدار با رهبر مسیحیان مارونی:
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه عصر امروز با رهبر مسیحیان مارونی لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
ایران از تحولات مثبت در لبنان و منطقه حمایت می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، پاتریاک بشاره الراعی در این دیدار اهتمام و اولویت اصلی لبنان را تقویت وحدت داخلی دانست و گفت: مواجهه با بحران‌های اقتصادی و بازگشت آوارگان موجود در لبنان به کشورهایشان از دیگر اولویت‌های ما است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری عزیز است و ما به کمک ایران در مسیر تحکیم وحدت لبنان نیازمندیم.

رهبر مسیحیان مارونی تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد جنگ در سوریه در مرحله نهایی است و ما از جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهایی که برای رویارویی با تروریسم و پایان دادن به جنگ در سوریه تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

حسین جابری انصاری نیز در این دیدار پیام سفر خود به لبنان و دیدار با رهبران همه طوایف لبنان را احترام جمهوری اسلامی ایران به اجزای مختلف جامعه لبنان دانست و توافق داخلی در لبنان در شرایط سخت منطقه‌ای را ستودنی برشمرد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دستاوردهای سیاسی و پیروزی‌های میدانی ارتش و مقاومت و دولت و ملت لبنان در مبارزه با گروه‌های تروریستی و افراطی را مایه خرسندی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از این تحولات مثبت در لبنان و منطقه حمایت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: