کد خبر: ۷۳۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۱
علی ربیعی مطرح کرد:
وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی یادداشتی به مناسبت هفته دولت نوشت.
شهید رجایی همواره از طبقه اجتماعی-اقتصادی خود با افتخار یاد می‌کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، متن یادداشت علی ربیعی به این شرح است:

جمهوری اسلامی زمینه ساز بروز خلاقیت‌ها و  مسوولیت‌یابی افراد زجر کشیده طبقات پایین اجتماع همچون شهید رجایی است

برخی اوقات نامگذاری روزها چه تقارن عجیب و معناداری با مناسبت رخ داده دارند. یکی از این مناسبت‌ها، نام نهادن هفته دولت و سالگرد شهیدان رجایی و باهنر است که دنیایی پیام در درون خود نهان دارد و تاریخ چه زیبا به ما می‌آموزد که اکثر بزرگانی که منشا اثر مطلوب در نسل‌های پس از خود شده‌اند و تحولات سرنوشت‌ساز پدید آورده‌اند، پیشینه تحمل رنج و فقر داشته‌اند و جای بسی تامل است که هیچ‌کدام از این بزرگان، گذشته سخت خود را پنهان نکرده‌اند. بی‌تردید  نماد دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر نیز با همین نکات معنا یافته است.

ساده زیستی، عدم استفاده از مواهب قدرت، خویش را فدای نفع جمعی و جامعه نمودن، با آرمان زیستن، پرهیز از خویشاوند و رفیق‌سالاری در انتصابات، زندگی در متن مردم به همراه بردباری، سعه‌صدر، مهربانی و دغدغه و غم ملت داشتن.

چنان‌که شهید بزرگوار دکتر رجایی همواره در هر موقعیتی از طبقه اجتماعی-اقتصادی خود با افتخار یاد می‌کرد و آن را عاملی درجهت تکوین شخصیت خود و آشنایی با مشکلات و درد طبقات ضعیف جامعه می‌دانست.

بی‌گمان جمهوری اسلامی، همچنان زمینه ساز بروز خلاقیت‌ها، پرورش استعدادها و ارتقا و مسوولیت‌یابی افراد زجر کشیده طبقات پایین اجتماع همچون شهید رجایی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
انتقاد ازسکوت 8 ساله دولتمردان، نمایند گان مجلس شورای اسلامی ومسئولان دربرابرخیانت های شرکت مخابرات استان تهران وشرکت مخابرات ایران درمورد اضافه کاری، نوبتکاری، شبکاری وتعطیلات کاری و... نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران تاکتون سکوت اختیارکرده است وهمچنان نیزادامه دارد. که دولتمردان، نمایند گان مجلس شورای اسلامی ومسئولان نیزتوجهی به آنان نمی کنند. دولتمردان، نمایند گان مجلس شورای اسلامی ومسئولان باید توضیح بدهند که چرا شرکت مخابرات استان تهران هنوز
اضافه کاری، نوبتکاری، شبکاری وتعطیلات کاری و... نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران تاکتون پرداخت نکرده است.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران



چرا وزیرمحترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگوی ما نیست؟
با اینکه مرتب پیگیرموضوع هستیم ولی مشکل همچنان باقی است وحل نمی کنند؟ 6 سال است ازاین ماجرا می گذرد اما هنوز هیچ اقدامی دراین باره صورت نگرفته است چرا؟ به خاطرزحمات شبانه روزی که درجهت ایجاد امنیت مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق 7 گانه مخابراتی وابسته شرکت مخابرات استان تهران متحمل می شود کارکردن رعیت خوردن ارباب؟! ومتاسفانه هیچ گونه توجهی اعتراض های ما نشده است هیچ گونه ارزش برای ما نگهبانان رسمی قائل نیستند چرا؟
موضوع حق الناس که خداوند بررعایت آن این همه تاکید کرده چه می شود. ما همکاران نگهبانی مراکزتلفن ثابت مخابراتی 24 ساعت کارو48 ساعت استراحت داریم که با محابسه سرانگشتی مطوم می شود تمام 31 روز ماه را با روزی 8 ساعت ( حتی روزهای تعطیل ) سرکارهستیم وماهانه 240ساعت کارمی کنیم و که به جای 240 ساعت کار وحقوق 176 ساعت کار را برای ما نگهبانان داده شده است. اگراین آقایان نماینده ملت درمجلس شورای اسلامی هستند چرا درمدت 6 سال هیچ گونه واکنش نشان نمی دهند چرا؟ مگرما همه جزویک ایرانی نیستیم؟ با چه زبانی بگویم مدت 6 سال است تحمل کرده ایم توجهی نشده است.آیا برای گرفتن حق قانونی خود را باید این همه اعتراض کنیم.
که آیا این ظلم آشکار درحق نگهبانان رسمی نیست؟ حرف اول وآخر را همیشه قانون وعدالت می زند پس کجا رفته است پس چه شد. وتوجهی به آن نشده است وبه اعتراضیم رسیدگی نکرده اند.
که درمدت 6 سال که صدای دولت ونمایندگان مجلس ودیگرمسئولان درنه آمده است چرا؟
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ادارات کل مناطق 7 گانه مخابراتی وابسته شرکت مخابرات استان تهران


5518 1392/04/31 کارگر رسمی اضافه کاری 110 قبلی هنوز باقی مانده است مشکل حل نشده است چرا اضافه کاری خارج از شمول 110 ساعت آبان ماه 1383 به کارگران تعلق نگرفت؟! متاسفا نه به بسیاری از کارگران تعلق نگرفت در مراکز مشغول به کار هستیم به همه مدیران و کارمندان 110 ساعت اضافه کاری دادند ولی کارگران این اضافه کاری 110 ساعت را ندادند چه فرقی بین کارگران و کارمندان وجود دارد؟ آنها هم مانند همه کارمندان زحمت می کشند 5949 1392/05/15 شما قضاوت کنید آیا نمی بنید به حق عمل نمی شود حقه ما را از بین ببرند پنجشنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیلات رسمی ناچارند در محل کارشان حاضر باشند به تمام همکاران کارگر رسمی و نگهبان رسمی مراکز تلفن ثابت به پرداخت اضافه کاری خارج از شمول آبان ماه 1383- 110 ساعت داده نشده است کسانی که تعطیلات رسمی و پنجشنبه و جمعه ها سرکار نیستند 110 ساعت پرداخت اضافه کاری خارج از شمول آبان ماه 1383 دریافت کردند تا به امروز که مدت 8 سال از زمان اعتراض اینجانبان میگذرد و همچنان نیز ادامه دارد مدت هشت سال در مخابرات مطرح شده است ولی هیچگونه پیگیری در مورد آن انجام نمی شود هر کار بخواهند می کنند و هیچ کس نظارت نمی کند که این همه حرف از عدالت می زنید به مشکلات ما همکاری نمی کنند

ماهانه 240 ساعت کار می کنیم که به جای 240 و حقوق ثابت 176 ساعت می دهند آیا در کجا قانون و عدالت و قانون کار نوشته و گفته است چرا تاکنون جواب قانع کننده ای از سوی مسئولان داده نشده است چرا فرقی بین کسانی که از تعطیلات رسمی و پنجشنبه و جمعه مانند ما نگهبنان رسمی سر کار هستند و آنها یی که سر کارنیستند فرقی وجود ندارد ساعت کار نگهبانان رسمی در ایام عید و درماه مبا رک رمضان هیچ فرقی با دیگر ماهها نکرده است چرا باید دستور العملی شیفت های 24 ساعت کارکنان رسمی واحد های دیگر و نگهبانان تفارت وجود داشته باشد به واحد های دیگر حق شیفت و اضافه کاری تعلق می گیرد و به نگهبانان رسمی نمی گیرد

سه سال است که حق شیفت و اضافه کاری نگهبانان رسمی شرکت مخابرات پرداخت نشده است و لازم است مسئولان محترم اقدامات لازم را برای پرداخت مزایایی آنها انجام دهند تا بتوانند از مزایای قانونی آن بهره مند شوند مورد توجه مسئولان قرار گیرند و مشکلاتشان را حل کنند به جای بی احترامی به ما نگهبانان به فکرمشکلات باشند که مدتی است شرکت ما حق اضافه پرداخت نمی کند وماهانه 240 ساعت کارمی کنیم که به جای 240 ساعت وحقوق ثابت 176 ساعت می دهند که خداوند از حق الناس نمی گذرد رعایت نکردن حق نگهبانان رسمی این همه کم لطفی چرا به ما نگهبانان ارزش قائل نمی شود اعتراض های بدون رسیدگی مانده است اگر در این مورد کوتاهی کنند در حق ما نگهبانان رسمی ظلم کرده اند و هرکز آن را نخواهیم بخشید ساعت کار نگهبانان رسمی در ماه مبارک رمضان هیچ فرقی با دیگر ماهها نکرده است چرا کاهش ساعت منحصر در کارمندان می شود؟ چرا هدیه روز ارتباطات و روابط عمومی و روز جهان کارگر ندادند سال92 به ما ندادند ماهیانه 240 ساعت کارمی کنیم و در این مدت سه سال از پاداش جبران وحق شیفت و اضافه کاری هیچ خبری نبوده است وظیفه مسئولان شرکت مخابرات چیست؟ چه کسی باید و مشکل ما رسیدگی کند؟ ازمسئولان تقاضای رسیدگی داریم
این چه پاسخی است که می دهند؟ علی رغم گذشت 34 – 35 ماه است ما نگهبانان رسمی نوبت کاری و اضافه کاری پرداخت نشد آیا وفت آن نرسیده است که چرا در شرکت مخابرات استان تهران چنین تبصیض های صورت می گیرد وآیا قوانین نوبت حق شیفت و اضافه کاری برای همه کارکنان شیفت های 24 ساعت اجرا می شود؟

اما پاسخ قانع کننده نیست شبکاری 28 ماه قبلی کجا رفت اول فکر کنید بعد بخشنامه صادر کنید ازسه سال پیش حق شیفت واضافه کاری نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت تابع ادارات کل مناطق هفت گانه پرداخت نشده است وهیچ نظارتی هم در کار نیست آیا این کار قانونی است موضوع تعطیلات مختلف ازطرف دولت اعلام شده بود 5 روز تعطیلات شهریور91 سران کشورهای اسلامی که در تهران تشکیل بود کلیه ادارات تابع شرکت مخابرات در این 5 روز تعطیل بود یم هیچ گونه مزایای بابت آن ندارد و در تعطیلات آلودگی سالها 89و90و91 چندین روز مختلف تعطیل کلی اعلام شده بود و یک ساعت زودتر ولی برای ما نگهبانان رسمی شیفتی هیچ گونه ثاثیری نداشت و هیچ گونه مزایایی بابت آن به تعلق نگرفت شیفت های 24 ساعت نگهبانی چگونه می توانیم حق و حقوق به مزایای پایمال شده خودیم برسیم ودرایام عید ونه ماه مبارک رمضان و نه ماهها دیگر نه نوبت کاری و نه اضافه کاری و نگهبانان رسمی ندارند تا مسئولین به وظایف خودش درست عمل کنند


أ- حق شیفت مهرماه 1389 تاکنون به ما نگهبانان رسمی نمی دهند 2 – اضافه کاری آبان ماه 1389 تا کنون به ماه نگهبانان رسمی نمی دهند 3- نگهبانان پیمانکار بخش خصوصی شبکاری و اضافه کاری پرداخت می شود 3 - کارمندان رسمی نوبت کاری و اضافه کاری پرداخت می شود 4- پاداش جبران به ما نگهبانان رسمی نمی دهند 5 - هر ماه 64 ساعت اضافه کار میکنیم و طبق قانون کار باید اضافه کاری دریافت کنیم درمهرماه 89 تاکنون به همکاران نگهبان رسمی مراکز تلفن ثابت نوبت کاری داده نشده است براساس قانون و کارگری که در طول ماه طور نوبتی کار می کند یعنی کاری که در طول ماه گردش دارد و نوبت های کاری وی در صبح وعصر است و باید 10 درصد علاوه بر مزد به عنوان فوق العاده نوبت کاری به او پرداخت شود همچنین چنانچه نوبت ها در صبع و عصر و شب قرار گیرد و فوق العاده کاری به میزان 15 درصد خواهد بود
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات استان تهران


نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت رفتاردوگانه مدیران شرکت مخابرات، دولتمردان، نمایند گان مجلس ومسئولان را فرامواش نمی کنند.
شرم آوراست مدیران ارشد شرکت مخابرات، دولت، نمایند گان مجلس ومسئولان درمدت 8 سال است نوانسته مشکلات نگهبانان رسمی شرکت مخابرات منطقه تهران را تاکنون حل کنند.
چرا کسی درمدت 8 سال است به داد ما نرسد؟
همه خیانتکاران درکشورباید محاکمه شوند.
کسی که ادعای خدمت با مردم وکارکنان را دارد این یک دروغ بزرگ است.
مشکلات نگهبانان رسمی شرکت مخابرات نتیجه اقدامات مدیران شرکت مخابرات، دولتمردان، نمایند گان مجلس ومسئولان است.
نه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران ونه دیوان عدالت اداری هیچ یک پاسخگو نیست.
با ینکه مشکلات را منعکس وپیگیری کرده ایم ولی متاسفانه نتیجه نداده وکسی پاسخگو نیست.
به کجا شکایت بکنیم که نتیجه داشته باشد.
هیچ کس هم نیست که به آن رسیدگی کند.
هیچ کس پاسخگو نیست.
هیچ کس جوابگو نیست.
چرا کسی به داد ما نمی نرسد؟
ما از دست آنها به کجا باید شکایت کنیم.
چرا سازمان بازرسی کل کشوردرمدت 8 سال است نتوانسته مشکلات ما را حل کند.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران

حرف دولت روحانی دیگرچه اعتباردارد؟ چه کسی باور می کند رئیس جمهور نگران حق وحقوق مردم وکارکنان درسراسرکشوراست؟
مسئولان و مدیران بدون هیچ دلیلی نوبت کاری، اضافه کاری و... نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت را قطع کرده وبرای آنان مشکل درست کرده اند.
چرا نمایند گان مجلس شورای اسلامی درمدت 8 سال است دراین زمینه اقدامی نمی کنند.
بارها به سازمان بازرسی کل کشور مراتب اعتراضمان را رسانده ایم ولی هیچگونه پیگیری درمورد آن انجام نمی شود. وتوجهی به آن نشده است وبه اعتراضیم رسیدگی نکرده اند.
من نمیدانم نمایند گان مجلس شورای اسلامی چه می کنند که توجهی به این مسائل ندارند و به شرکت مخابرات منطقه تهران تذکرات لازم را نمی دهند؟!
مسئولان به جای سخنرانی های مداوم و به فکرعمل و خدمت مردم وکارکنان باشند.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران

دولت روحانی یک دروغگوست ودروغ های زیادی گفته است.
دولت پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است دولت روحانی دو دور با تبلیغات دروغین درمدت 5 سال است هیچ کاری برای نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق 7 گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران نکرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
دولت تا 4 سال دیگرهم درخصوص مشکلات نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت کاری نخواهد کرد مجلس باید پیگیری کند.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات استان تهران
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد
چرا دولتمردان، مسئولان ونمایند گان مجلس شورای اسلامی چارهاندیشی نمی کنند؟
دولتمردان، مسئولان ونمایند گان مجلس شورای اسلامی برای این موضوع چارهای نمیاندیشند؟
و مشکلات آنان را مورد رسیدگی قرار دهند.
آیا دولتمردان، مسئولان ونمایند گان مجلس شورای اسلامی درمدت 8 سال است ازموضوع اطلاع دارند؟
به جای شعاردادن کاری برقرارعدالت درشرکت مخابرات استان تهران می کردند. گناه ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت درمدت 8 سال چیست. بخدا دیگراز بی قانونی وبی عدالتی خسته شده ایم ازاینکه ازدولتمردان، نمایند گان مجلس، مسئولان ومدیران درمدت 8 سال است جواب مشخص دریافت نمی کنیم.
درضمن قوه قضائیه چرا درمدت 8 سال است با این تخلف ازقانون برخورد نمی کند.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات استان تهران
کارگرمظلوم واقع شد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
که باید به آن توجه کرد درهرصورت حق گرفتن است.
متاسفانه شرم آوراست که شعبه هیات چهارم هیات تشخیص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و شعبه 101 هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران نتوانسته مشکل بنده را حل کند.و هردوشعبه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران شکایت بنده رد کرده اند.
اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
کارگرمظلوم واقع شد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: