کد خبر: ۷۳۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه دریایی امیرآباد نیروی دریایی ارتش در شرق خزر صبح امروز برگزار شد.
فرمانده جدید پایگاه امیرآباد نداجا در شرق خزر منصوب شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این مراسم ناخدایکم باقری فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: وظیفه ما حفظ منافع ملت شریف ایران در حوزه دریای خزر به خصوص منطقه ۲۰درصد است.

وی افزود: ما به عنوان نیروهای مسلح تابع ولایت فقیه هستیم و مردانه در برابر هرگونه تحرک و تعرضی ایستاده‌ایم و تابع اجرای دستور از سلسله مراتب بالا هستیم. امروز بیش از ۴۸ ناوگروه نداجا به آب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور برقراری صلح و امنیت و ایجاد روابط فرهنگی و سیاسی اعزام شده‌اند و با کسب علم و تخصص و تجربه و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب غیرتمندانه به سوی اهداف متعالی گام برمی‌دارند و باید بگوییم آبروی این نظام و نیروهای مسلح در سایه اطاعت از ولایت فقیه است.

در این مراسم از زحمات ارزنده جناب ناخدادوم حمیدرضا بهرامی درمدت مسولیتشان تقدیر شد و سکان هدایت پایگاه دریایی امیرآباد به ناخدایکم علی سنچولی که قبلا مسولیت جانشینی ناوتیپ ناوگان شمال را برعهده داشت سپرده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: