کد خبر: ۷۳۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۱۸۳
جابری انصاری در دیدار طلال ارسلان:
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در ادامه دیدار با رهبران احزاب و شخصیت‌های لبنانی با رئیس حزب دموکراتیک لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
ایران دستان خود را برای همکاری به سوی همه طیف‌های منطقه دراز می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، طلال ارسلان در این دیدار با تقدیر از نقش مثبت جمهوری اسلامی ایران در  منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران بسیاری از توطئه‌های طراحی شده برای منطقه به ویژه در سوریه را به شکست کشاند و معادلات منطقه‌ای را به نفع ملت‌های منطقه تغییر داد و اگر وجود جمهوری اسلامی ایران و قدرت سیاسی، نظامی و دیپلماسی حکیمانه ایران نبود امروز با وضعیت بسیار سختی در منطقه مواجه بودیم.

حسین جابری انصاری نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در لبنان و منطقه، به پیروزی‌های مقاومت در مبارزه با گروه‌های تروریستی اشاره کرد و اظهار داشت: بحمدالله جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت با برخورداری از اخلاق سیاسی و هوشمندی و حکمت در مسیر وحدت برای اعاده تمرکز بر مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی امت اسلامی حرکت کرده و دستان خود را برای همکاری و برادری به سوی همه طیف‌های متنوع اجتماعی، سیاسی، دینی و قومی منطقه دراز می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: