کد خبر: ۷۳۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۹۵
صبرستان ویزای توریستی برای اتباع ایران و هند را لغو کرد.
لغو روادید صربستان با ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا از ریانووستی، دفتر مطبوعاتی دولت صربستان اعلام کرد، از این پس شهروندان ایران و هند نیازی به دریافت ویزا برای سفر به صربستان ندارند.

این تصمیم در نشست روز سه‌شنبه (31 مرداد) دولت جمهوری صربستان اتخاذ شد و علت آن توجه به منافع گردشگری و جلب شهروندان ایران و هند برای سفر توریستی به این کشور اروپایی اعلام شد.

به گفته دولت صربستان، ورود گردشگران ایران و هند و سرمایه‌گذاران بالقوه آنها، فضای اقتصادی مطلوبی را برای صربستان ایجاد خواهد کرد و باعث رشد مناسبات دو کشور خواهد شد.

براساس آمار موجود، مراودات اقتصادی ایران و صربستان در حدود ۲۰ میلیون دلار و هند و صربستان در حدود ۱۵۰ میلیون دلار است.

جمهوری صربستان با جمعیت 10 میلیون نفر در جنوب شرقی اروپاست، پایتخت آن بلگراد است و از شمال با مجارستان، از شرق با رومانی و بلغارستان، از غرب با مونته‌نگرو، کرواسی و بوسنی و هرزگوین و از جنوب با آلبانی و مقدونیه همسایه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: