کد خبر: ۷۳۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۳
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که گفته می شود مدیر عامل باشگاه استقلال در جلسات شرکت نمیکند و گویا قرار هست تغییراتی در این باشگاه صورت بگیرد گفت: تکذیب میکنم. قرار نیست تغییراتی رخ دهد.
قرار نیست تغییراتی در باشگاه استقلال ایجاد شود/ برنامه‌های جدید را به مرور تقدیم می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران در پایان جلسه هیات دولت در خصوص برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در این دوره گفت: با توجه به مشکلات مختلف در بخش ورزش و جوانان دستورات زیادی داریم که باید تقدیم دولت کنیم؛ در کنار قانون اهداف، وظایف و اختیاراتی تقدیم کردیم و در مجلس است باید به اساسنامه فدراسیون‌ها و اساسنامه کمیته ملی المپیک نیز رسیدگی شود.

وی گفت: یک سری تغییرات باید در بنیادها و ساختارها و فرآیندهای‌مان بدهیم. مورد به مورد باید این اصلاحات انجام شود تا بتوانیم بر اساس اسناد بالادستی مصوبات مراجع قانون‌گذاری را اجرا کنیم. ان‌شاالله برنامه‌های جدید را به مرور تقدیم خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مدیر عامل باشگاه استقلال در جلسات شرکت نمی‌کند و گویا قرار هست تغییراتی در این باشگاه صورت بگیرد، گفت: تکذیب می‌کنم. قرار نیست تغییراتی رخ دهد.

سلطانی‌فر درباره وام ازدواج گفت: خوشبختانه از ابتدای مرداد ماه مجموعه شبکه بانکی خوب عمل می‌کند و تعداد وام‌های پرداختی از مرز ۲۵۰ هزار گذشته و انشاالله تا پایان شهریور با این قدرت ادامه دارد.

وی گفت: دوستان در بانک مرکزی قول دادند که تا پایان شهریور پرداخت وام‌ها را به حدی برسانند که ما به روز شویم.  با توجه به الزام قانونی که وجود دارد تعداد کسانی که در صف هستند، باید در نهایت به ۵۰ تا ۶۰ هزار برسد تا بانک بتواند پرداخت کند

وزیر ورزش و جوانان افزود: میزان پرداختی وام ازدواج در سال ۹۲ مجموعا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که در سال ۹۵ به نه هزار و هشتصد میلیارد تومان افزایش یافت و امیدواریم این رقم بیشتر هم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: