کد خبر: ۷۳۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۸۱۱
فرصت مجدد انتخاب رشته برای متقاضیان آزمون دستیاری دندان‌پزشکی و ویرایش رشته‌محل‌های انتخابی از ساعت 18 امروز آغاز می‌شود و تا سوم شهریور ادامه دارد.
امروز فرصت انتخاب رشته مجدد دستیاری دندان‌پزشکی آغاز می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، شرکت کنندگان در آزمون دستیاری دندانپزشکی می‌توانند از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه اول شهریور تا ساعت ۲۴جمعه ۳ شهریور ۹۶  با داشتن کد رهگیری و با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir ، نسبت به ویرایش رشته محل های انتخابی خود اقدام کنند. 

همچنین افرادی که تا کنون اقدام به انتخاب رشته محل نکرده اند نیز می‌توانند در بازه زمانی بالا رشته محل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

باتوجه به اینکه برخی از متقاضیان استفاده از سهمیه‌های ٢٥ درصد رزمندگان (شامل همسر و فرزندان معزز شهدا، جانبازان بالای ٢٥ درصد و همسر و فرزندان آنها، آزادگان و همسر و فرزندان آنها، همسر و فرزندان مفقودالاثرها، رزمندگان و جهادگران دارای حداقل ٦ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) و ٥ درصد رزمندگان (شامل همسر و فرزندان رزمندگان دارای حداقل ٦ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان کمتر از ٢٥ درصد، همسر و فرزندان جانبازان کمتر از ٢٥ درصد، همسر و فرزندان جهادگران دارای حداقل ٦ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) سهمیه خود را اشتباه انتخاب کرده بودند و اکنون تصحیح شده، ممکن است "رتبه در سهمیه" تعدادی از شرکت کنندگان سهمیه های مذکور  تغییر کرده باشد. بنابراین با توجه به رفع مشکل سهمیه ثبت نامی این افراد و دریافت نتیجه استعلام سهمیه‌های رزمندگان و ایثارگران از مراجع ذیربط، کارنامه اولیه اصلاح شده و در همین سایت در دسترس داوطلبان است.

باتوجه به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش پزشکی، تنها "رتبه در سهمیه" داوطلبان ممکن است تغییر کرده باشد و "رتبه کل" هیچ تغییری نکرده و به قوت خود باقی است و شرکت کنندگان می‌توانند با توجه به کارنامه اصلاح شده خود، نسبت به انتخاب رشته محل یا ویرایش انتخاب های قبلی خود اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: