کد خبر: ۷۳۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۰
بانک تجارت از آغاز طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ،با اعطای بیش از 23000 فقره وام ازدواج به زوجهای جوان در قالب طرح پشتیبان پیوندها در این امر مشارکت داشته است.
23000 پیوند آسمانی با تسهیلات ازدواج بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک با اعلام این خبر افزود:کلیه شعب این بانک در سراسر کشور در اجرای طرح پشتیبان پیوندها آمادگی دارند تا در کمترین زمان ممکن و در صورت تکمیل مدارک متقاضی و ارائه یک ضامن معتبر نسبت به اعطای تسهیلات فوق اقدام نمایند.

کاظم پور یاد آور شد: در طرح پشتیبان پیوندها که طی مرداد و شهریور ماه 96 از سوی بانک مرکزی و بمنظور کاهش صف انتظار متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج به مورد اجرا گذاشته می شود،بانک تجارت عاملیت پرداخت 70 هزار فقره تسهیلات ازدواج را عهده دار شده که طی این مدت 23190 نفر از متقاضیان نسبت به دریافت وام از این بانک مبادرت نموده اند.

مشاور مدیر عامل بانک تجارت در امور رسانه خاطر نشان کرد:شعب این بانک در راستای اشاعه سنت حسنه ازدواج در سطح جامعه از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه به بیش از 72000 نفر از زوجهای جوان در سراسر کشور تسهیلات ازدواج پرداخت نموده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: