کد خبر: ۷۳۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۳
بیمارستانی در انگلیس بابت وارد آوردن 11 ماه درد و رنج روحی و روانی به یک زن به دلیل تشخیص اشتباه، مجبور به عذرخواهی از وی شد.
به گزارش خبرداغ ، یک زن 62 ساله اهل "پلی موث" انگلیس در اثر اشتباه سهوی کادر یک بیمارستان مجبور شد تا مدت حدود 11 ماه از زندگی اش را کابوس‌وار بگذراند. پس از انجام آزمایش خون بیمارستان NHS اشتباها به خانم " هولی " اعلام کرد که مبتلا به نوعی سرطان شده است.

 

وی پس از گذشت 1 سال مجددا نامه ای از طرف این بیمارستان دریافت کرد که ضمن عذرخواهی تاکید می کرد  این اشتباه تنها در اثر تفسیر غلط آزمایش تست خون وی رخ داده است. همچنین وی با انجام آزمایش خون دیگری کاملا مطمئن شد که مبتلا به هیچ نوع سرطانی نیست.

 

 

این در حالی است که خانم هولی در تمام مدت این یکسال با این ذهنیت زندگی می کرد که سرطان دارد. وی در این خصوص گفت: "کاملا پذیرفته بودم که به زودی خواهم مرد. من فرد خودداری هستم و نتیجه آزمایشم را با هیچ کسی در میان نگذاشته بودم. در این  یکسال، شب ها و روزهای تلخی را تجربه کردم. با خودم می اندیشیدم که دیگر نمی توانم بزرگ شدن نوه هایم را ببینم. همچنین بخاطر بیماری‌ام و عدم توانایی در پرداخت صورت حساب ها بسیار نگران بودم".

 

وی افزود : " حالا احساس آرامش دارم و خوشحالم که مبتلا به سرطان نیستم."

 

گفتنی است؛ خانم هولی تنها یکی از بیش از 250 بیماری است که از تاریخ 3 می تا 29 جولای 2016 نتیجه آزمایش تست خون آنها اشتباها اعلام شده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: