کد خبر: ۷۳۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۳۱۱
رئیس زندان مرکزی ایلام گفت: زندانی محکوم‌به قصاص که مدت دو سال در حبس به سر می‌برد با تلاش شورای حل اختلاف زندان مرکزی ایلام و گذشت اولیا دم از قصاص از دار مجازات رهایی یافت.
لبخند به زندگی در چند قدمی چوبه‌ دار
به گزارش خبرداغ ، «محسن پیری» در گفت‌وگو با  ایسنا اظهار کرد: با تلاش، رایزنی و همت شورای حل اختلاف زندان مرکزی ایلام و جلب رضایت اولیای دم، زندانی محکوم‌به قصاص بخشیده شد.

وی افزود: زندانی «م . ش» محکوم‌ به قصاص، مدت دو سال است که در حبس به سر می‌برد و با شرکت در فعالیت‌های باز پرورانه و اصلاحی که در زندان اجرا می‌شود از وضعیت مطلوبی برخوردار است و با زندگی مجددی که به او بخشیده شد، بازگشت سالم و شرافتمندانه‌ای را به جامعه خواهد داشت.

رئیس زندان مرکزی با ابراز خرسندی از گذشت شاکیان از قصاص نفس زندانی زندان مرکزی، خاطرنشان کرد: شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های خیر و خداپسندانه، جدا از اجر و ثوابی اخروی، آرامش خاطر را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به تاثیر کاهش جمعیت کیفری در روند فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی تصریح کرد: اقداماتی این‌چنینی زندانیان را از وجود حامیان خودمی چون پرسنل زندانها و مردم نیکوکار مطمئن‌تر می‌سازد و با آرامش روحی و روانی مناسب‌تری زندان و حبس خود را متحمل می‌شوند.

وی خواستار تعامل بیش از پیش نهادهای دولتی و مردمی شد و افزود: رشد سریع فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و دستیابی به اهداف والای سازمانی در گرو همدلی و همکاری نهادها، ارگانها، سازمان‌ها و … با یکدیگر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: