کد خبر: ۷۳۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۸
کنایه نائب رئیس فراکسیون مستقلین به فراکسیون امید:
نائب رئیس فراکسیون امید از برخی اتهامات تعدادی از نمایندگان نسبت به این فراکسیون انتقاد کرد.
اینکه بازی را باخته اید نشان دهنده اشتباه محاسباتی شماست؛ حداقل قاعده بازی را رعایت کنید / پاسخگوی عملکردتان به مردم باشید / شجاعت نداشتند نتیجه تصمیم گیری شان در مورد وزرا را پیش از رای گیری مجلس اعلام کنند / والله اگر رحمانی فضلی قول و قرار می گذاشت، به او رای نمی دادیم / واکنش دیوان محاسبات به برخی اسناد در مورد وزیر کشورنائب رئیس فراکسیون امید از برخی اتهامات تعدادی از نمایندگان نسبت به این فراکسیون انتقاد کرد.
 
به گزارش خبرداغ ، جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: یکی از اعضای فراکسیون امید و یکی از ولایی ها، علیه ما مطلبی گفتند، اما خطاب من به این همکاران این است که دوستان فراکنی نکنید و توپ را به زمین دیگران نیاندازید. عقل حکم میکند انهایی که عقل سیاسی دارند در زمین خودشان بازی کنند. ایراد اتهام آن هم به صورت دائما نشان از ضعف دارد.
 
وی افزود: کارنامه و کار فراکسیون مستقلین مشخص است، در طول جلسات رای اعتماد، 1200 ساعت کار کرد و 17 وزیر را دعوت کرده و انالیز کرد. وزرا نیز سئوالات را پاسخ دادند. ما کمیته نظارت و ارزیابی گذاشتیم و ارزشیابی کردیم و رای گیری داخلی در مورد وزرا  برگزار کردیم، آن هم قبل از سخنرانی پایانی رئیس جمهور که نشان از شجاعت ما دارد، شجاعتی که بقیه نداشتند و منتظر ماندند تا نتایج رسمی مجلس بیرون بیاید.
 
نائب رئیس فراکسیون مستقلین با بیان اینکه «ما با هیچ فراکسیونی هم قسم نشدیم» گفت: ما اعلام کردیم که با هیچ فراکسیونی به صورت تنها گفتگو نمی کنیم مگر با هر دو فراکسیون موجود در مجلس. این حرف هایی که دوستان می زنند زشت است و به دور از ادبیات سیاسی است. این حرف ها را تکذیب می کنم. امیدوارم پاسخگوی عملکرد خود باشند.
 
وی ادامه داد: اگر ادعای سیاسی گری دارید، پس حداقل قاعده بازی را رعایت کنید. اگر بازی را می بازید و خراب می کنید، نشان دهنده اشتباه محاسباتی و تصمیم گیری شماست.

وی در مورد رای آوری برخی از وزرای پیشنهادی پرحاشیه گفت: ما مستقل از دو جریان موجود در مجلس هستیم و بر اعتدال تاکید داریم. می توانم بگویم به شدت در جلسات خصوصی با وزرا آنها را تحت فشار قرار دادیم. دوستان در فراکسیون مسقلین با تریلی از روی بطحایی رد شدند. یکی از اعضای فراکسیون مستقلین بدترین اتهامات را به ایشان زدند اما که اتهامات نادرست از آب درامد از بطحایی حلالیت طلبید.
 
ایمن آبادی همچنین با اشاره به رای آوری بالای رحمانی فضلی اضافه کرد: من شخصا  خدمت اقای اذر رئیس دیوان محاسبات رفتم و از برخی مستندات در مورد سوء استفاده مالی رحمانی فضلی پرسیدم. گفت ما همه را بررسی کردیم و هیچکدام درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: والله اگر رحمانی فضلی قول و قراری به فراکسیون می داد، به او رای نمی دادیم.فراکسیون ما با وزرایی که شائبه حول انها وجود داشت، جلسه پشت درهای بسته داشتیم. شاید بتوانیم روزی فایل های صوتی این جلسات را منتشر کنیم. ما خصوصی ترین و محرمانه ترین و بی پرده ترین مطالب را با رحمانی فضلی طرح کردیم و ایشان دفاع کرد. البته وزیری هم بود که نتوانست پاسخ دهد.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: