کد خبر: ۷۳۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۸
دادستان ایلام خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب ایلام از وقوع یک فقره قتل به دلیل اختلافات خانوادگی و خود معرفی قاتل به مراجع انتظامی پس از پشیمانی از وقوع قتل خبر داد و تاکید کرد: رسانه‌ها و افراد صاحب‌نظر و دلسوز باید نسبت به آگاهی بخشی مردم در خصوص بالابردن آستانه تحمل و پیشگیری از وقوع چنین جرایمی اقدام جدی صورت دهند.
دعوای خانوادگی به قتل زن ۳۲ ساله منجر شد/ متهم هم‌اکنون در بازداشت است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حشمت‌الله شریفی دادستان ایلام گفت: متاسفانه به دلیل اختلافات خانوادگی میان یک زن و شوهر و پس از بالا گرفتن جر و بحث و درگیری لفظی میان آن دو، زن ۳۲ ساله از سوی همسر خود به قتل رسیده و قاتل پس از آن متواری می‌شود.

وی افزود: این فرد ۲۷ ساله پس از ارتکاب جرم جسد مقتول را با این هدف که بوی آن موجب اطلاع همسایگان نشود داخل یخچال جا داده و به تهران می‌رود، لکن دچار عذاب وجدان و پشیمانی شده و در روز شنبه با مراجعت از تهران به ایلام خود را به مراجع انتظامی معرفی می‌کند.

دادستان ایلام تاکید کرد: متهم هم اکنون در بازداشت است و پرونده او در شعبه پنج بازپرسی ایلام در حال رسیدگی است.

شریفی تصریح کرد: باید نسبت به آگاهی مردم و خانواده‌ها در خصوص روش‌ها و ضرورت‌های کنترل خشم‌‌های آنی از سوی رسانه‌ها و افراد صاحب نظر و دلسوز جامعه اقدام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: