کد خبر: ۷۳۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۶
سیف در جمع خبرنگاران:
رئیس بانک مرکزی گفت: هم‌اینک خوشبختانه ما موسسه غیرمجاز بلاتکلیفی نداریم و تقریبا همه موسسات غیرمجاز تعیین و تکلیف شده‌اند.
تقریبا همه موسسات غیرمجاز تعیین و تکلیف شده‌اند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ولی‌الله سیف در حاشیه اولین جلسه هیات دولت دوازدهم  درخصوص مهمترین برنامه‌های بانک مرکزی در دولت دوازدهم گفت: ما اقداماتی که در دولت یازدهم انجام داده و آغاز کرده‌ایم را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

او با بیان اینکه یکی از بحث‌های جدی در سامان دادن به بازار پولی کشور حل و فصل موسسات مالی اعتباری غیرمجاز است، اظهار داشت: هم‌اینک خوشبختانه ما موسسه غیرمجاز بلاتکلیفی نداریم و تقریبا همه موسسات غیرمجاز تعیین و تکلیف شده‌اند.

رئیس بانک مرکزی با بیان اینکه اقدام بعدی بانک مرکزی اصلاح نظام بانکی کشور است، تصریح کرد: انجام این کار به تنهایی از عهده بانک مرکزی برنمی‌آید و بانک مرکزی برای انجام این کار نیازمند یاری دولت است. نظام بانکی کشور ظرفیت‌های بالایی دارد که می‌تواند در حمایت از تولید، رشد اقتصادی، توسعه صادرات و ایجاد اشتغال نقشی قوی‌تری را ایفا کند.

سیف ادامه داد: این کار در گرو حل مشکلات نظام بانکی است که ان‌شاالله با طرح اصلاح نظام بانکی این کار عملیاتی شود.

او در پاسخ به سوالی درخصوص ساختار معاونت اقتصادی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد:‌ من اطلاعی در این باره ندارم.

رئیس بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا بانک مرکزی نیز زیر مجموعه‌ای از این معاونت می‌شود، ابراز داشت: بهتر است از آقای نهاوندیان سوال کنید چون امروز در این باره تصمیم‌گیری شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: