کد خبر: ۷۳۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۸
معاون اول قوه‌قضاییه خبرداد:
معاون اول قوه‌قضاییه از صدور کیفرخواست برای ۱۲ استاندار و فرماندار بخاطر تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: در استان ها نیز تا کنون ۱۷ مورد محکومیت اعم از حبس و جرای نقدی برای متخلفان انتخاباتی صادر شده است.
صدور کیفرخواست برای ۱۲ استاندار و فرماندار

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری عصر امروز در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره تخلفات انتخاباتی و برخورد با مجرمان و متخلفان و احضار برخی افراد اظهار کرد:  تخلفات انتخاباتی دو بخش است؛ یک بخش جرم و یک بخش تخلف است که تخلفات مربوط به قوه قضاییه نیست. پرونده ها در حال رسیدگی در استان‌ها و تهران است. در تهران نسبت به ۱۲ استاندار و فرماندار کیفرخواست صادر شده اما هنوز دادگاهی‌شان برگزار نشده است. در استان ها نیز تا کنون ۱۷ مورد محکومیت اعم از حبس و جرای نقدی صادر شده و ۲۴ مورد نیز برائت صادر شده و تعدادی هم در حال رسیدگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: