کد خبر: ۷۳۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
عوامل اطلاعات ملی ونزوئلا به منزل دادستان پیشین این کشور آمریکای لاتین یورش بردند. این حمله ساعتی پس از آن انجام شد که همسر این دادستان سابق تحت پیگرد قرار گرفت.
یورش ماموران اطلاعاتی ونزوئلا به خانه دادستان پیشین این کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نیروهای امنیتی ونزوئلا وارد منزل لوئیزا اورتگا دیاز، دادستان پیشین ونزوئلا شدند و منزل او را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام اوایل اوت پس از انجام تحقیقاتی از کار اخراج شد. او که از متحدان سابق نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا است از تشکیل مجلس موسسان قانونگذاری جدید انتقاد کرده و خشونت پلیس علیه معترضان ضد دولتی را مورد انتقاد قرار داده بود.

این اعترضات به تاسیس مجلس موسسان از ماه آوریل بیش از 120 کشته برجای گذاشت است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دادستان ایالتی جدید ونزوئلا چهارشنبه از دادگاه عالی این کشور خواست تا مصونیت قضایی همسر اورتگا و یک قانونگذار را که آنها مدعی هستند در طرح اخاذی همدست بوده‌اند، لغو کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: