کد خبر: ۷۳۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۴۴۴
عکس های تازه منتشر شده ای نشان می دهند که دبی عزمی جدی دارد تا دبی گریک تاور را به عنوان بلندترین برج جهان تکمیل و رونمایی کند.
به گزارش خبرداغ ، این تصاویر که از سوی شرکت املاک Emaar مجری طرح ساخت این برج منتشر شده و عکس هایی هوایی هستند نشان می دهند که کارگران عملیات دشوار حفر زمین برای ایجاد فونداسیون و بستر لازم برای ساخت برج را به مرحله پایانی رسانده اند.
بلندترین برج جهان در دبی افتتاح خواهد شد/تصاویر
به نقل از آفتاب ، این برج قرار است بلندتر از برج خلیفه باشد که از سال ۲۰۱۰ میلادی به این سو بلندترین برج محسوب می شود. برای ساخت برج گریک تاور ایجاد حفره ای ۲۳۶ فوت در عمق زمین مورد نیاز است و قرار است با ثبت رکوردی جهانی با ۱.۵۹ فوت مکعب بتن اماده شود. در زمان تکمیل، این برج ۳.۹۴ فوتی بلندترین برج خواهد بود. 

بلندترین برج جهان در دبی افتتاح خواهد شد/تصاویر

در طراحی این برج از گل و مناره های مسجد الهام گرفته شده است. کار طراحی آن بر عهده سانتیاگو کالاتروا معمار سوئیسی – اسپانیایی بوده است. فضای دید این برج ۳۶۰ درجه است. گفته شده به احتمال زیاد این برج در سال ۲۰۲۰ میلادی افتتاح خواهد شد. 



بلندترین برج جهان در دبی افتتاح خواهد شد/تصاویربلندترین برج جهان در دبی افتتاح خواهد شد/تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: