کد خبر: ۷۳۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۵۹
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کشور از ابری شدن آسمان پایتخت خبر داد.
وزش باد شدید و رگبار و رعد و برقبه گزراش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی همچنین دردامنه‌های رشته کوه زاگرس در استان‌های فارس، جنوب اصفهان، شرق کهکیلویه و بویر احمد، جنوب چهارمحال بختیاری، بوشهر، برخی نقاط هرمزگان و بطور پراکنده در جنوب‌شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان‌غربی و شمال آذربایجان‌شرقی رگبار باران و در برخی نقاط رعد و برق رخ دهد، تصریح کرد: فردا(۲۵ مردادماه) در شمال‌غرب کشور در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و در اواخر وقت در شمال استان اردبیل رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ دهد.

وظیفه ادامه داد: دراستان‌های فارس، هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، ارتفاعات البرز شرقی، استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و شمال سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه (۲۶ مرداد) بارش علاوه بر آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی به مناطق جنوبی مانند کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان و غرب همدان گسترش می‌یابد، گفت: این شرایط در ارتفاعات البرز شرقی، استان‌های گلستان، مازندران، و شمال سمنان نیز رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه دریای خزر امروز و فردا و خلیج‌فارس، تنگه هرمز ودریای عمان طی سه روز آینده مواج می‌شود، اظهار کرد: در استان‌های فارس، جنوب و غرب کرمان، یزد، شمال و غرب هرمزگان نیز دربعد ازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه (۲۶ مرداد) کمی ابری تا نیمه ابری با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: