کد خبر: ۷۳۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۴۲۹
یکی از موارد بااهمیت برای من در مورد زنان بی سرپرست و بدسرپرست در رابطه با شاخه اعتیاد و فقرزدایی و توسعه پایدار است که یکی از نقاط برجسته وزارتخانه است و شعاری که برای ربیعی می دهم این است که ایشان به تداوم فعالیت فکر نمی کنند ایشان به توسعه فعالیت و پایداری در آن فکر می کنند.

نماینده شبستر : نمره 21 برای سفرهای استانی ربیعی/اقدامات ارزشمندی برای زنان بی سرپرست صورت گرفته استمعصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر: تلاش،  سخت کوشی و پشتکار از خصوصیات بارز ربیعی است ، در 432 روز گذشته ربیعی 3 مرتبه به استان آذربایجان شرقی و 2مرتبه  به شهرستان شبسترآمد، دیدار با معلولین در سفر های استانی یکی از اقدامات قابل تحسین ربیعی است، اگر بخواهیم به سفرهای استانی وزرا نمره دهیم به وزیر کار باید 21 دهیم.

او در ادامه گفت:  در برنامه ششم آقای ربیعی و مدیران زیر مجموعه شان تلاش های زیادی انجام دادند و از 128 ماده 30 ماده مربوط به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است ، در رابطه با وزارت خانه با این وسعت باید یک مقدار نظارت را بیشتر کنیم ، یکی از دغدغه های جامعه بیکاری است آیا واقعا بیکاری محصول این 3 و 4 سال است ، در واقع دولت یازدهم آواربرداری کرد و زیرساخت ها را آماده کرد و در دولت دوازدهم قرار است که بازسازی شود و از ربیعی تشکر می کنم ، باید همیشه این را یادآوری کنیم که یک مشوق باشیم تا مجلس و دولت تا سال 1400 بنایی برای فقرزدایی انجام دهد به خصوص برای مستمری بگیران که در دولت یازدهم سه برابر شد.

آقاپور در ادامه گفت: در مورد زنان بی سرپرست ،  بدسرپرست و  اقشار آسیب پذیر روستایی اقدامات با ارزشی صورت گرفت ،در خصوص بیمه روستایی سال 84 بیمه ناقص تصویب شده بود و حق بیمه را 15 سال می دادندو و همین تلاش دکتر ربیعی و کمیسیون اجتماعی بود که توانستیم در اسفندماه سقف سنی بگذاریم و 10 سال را تعیین کنیم ،در شهرستان من فقط 120 نفر را خودم معرفی کردم و یکی از نقاط برجسته تثبیت مدیریت بود و انتخاب مدیران برجسته ای که در استان ها و شهرستان ها گذاشتند در بخش بهزیستی و تأمین اجتماعی و در رابطه با تغییرات مدیریت اینقدر فضا را راحت کرده بودند که خود من به راحتی با آقای محسنی بهری دو بار صحبت کردم آقای ربیعی خودشان صحبت کردند،  وزیری هستند که همیشه دم دست هستند و نیازی به وقت گیری نیست و هر دو هفته یک بار در مجلس حضور دارند و با کمیسیون اجتماعی همکاری نزدیکی دارند که از محاسن آقای ربیعی است و از همکارانم می خواهم قرار نیست که کسی نمره 20 داشته باشد و نمره صفر داشته باشد نمره 15 و 16 و... نمره است و بیایید نمرات را در سال 1400 دهیم و برای دوره ای کوتاه مدت ندهیم.

 او در ادامه گفت: یکی از موارد بااهمیت برای من در مورد زنان بی سرپرست و بدسرپرست  در رابطه با شاخه اعتیاد و فقرزدایی و توسعه پایدار است که  یکی از نقاط برجسته وزارتخانه است و شعاری که برای  ربیعی می دهم این است که ایشان به تداوم فعالیت فکر نمی کنند ایشان به توسعه فعالیت و پایداری در آن فکر می کنند.

آقاپور در پایان گفت: امیدوارم که با حمایت نمایندگان همسو در این 4 سال قدم های مثبتی توسط ربیعی برداشته شود و از وجود زنان شایسته استفاده کنندچون حضور زنان در وزارت کار  کمرنگ است می خواهیم که پررنگ تر باشد.

منبع: برنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: