کد خبر: ۷۳۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۱
شریعتمداری:
وزیر پیشنهای صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که مهمترین اولویت‌‌اش در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، ایجاد اشتغال است.
مهم‌ترین اولویت‌‌ام در وزارت صنعت ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد شریعتمداری در گفت‌وگویی تلویزیونی درخصوص رایزنی‌های خود با نمایندگان مجلس گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های بنده در وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایجاد اشتغال است تا بتوانیم هم برای جوانان ایجاد اشتغال کنیم. از سویی، بحث ارائه خدمت بهتر و بیشتر نیز از سوی این وزارتخانه مطرح است. این دو مسئله از جمله محورهای برنامه کاری من است که در کمیسیون‌ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفته شده است.

او افزود: تامین مالی با نرخ متناسب برای ارائه تسهیلات برای فعالیت در بخش معدن، نرخ ارز و هم یارانه برای فعالیت بیشتر در بخش‌های کمتر توسعه‌یافته و هم حمایت از فعالیت‌های سازمان ایمیدرو و سازمان ایمیدرو ایدور از جمله برنامه‌های دیگر بنده است.

وزیر پیشنهای صنعت، معدن و تجارت در رابطه با جو مجلس نیز اظهار داشت: به نظر می‌آید فرصت خوب و زیبایی فراهم شده است تا نمایندگان دغدغه‌های خود را مطرح کنند و هم وزرا پیش از پذیرش رسمی مسئولیت برنامه‌های خود تشریح کرده و یک دیدگاه کلی برای نمایندگان به وجود آورند تا یک رای واقعی به وزرای پیشنهادی داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: