کد خبر: ۷۳۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۴۴۶
فرصت انتخاب رشته کنکور ۹۶ تا پایان امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶) ادامه دارد همچنین متقاضیان انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد تا تاریخ ۲۶ مرداد برای انتخاب رشته فرصت دارند.
آخرین فرصت داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور ۹۶با اعلام نتایج آزمون سراسری سال 96، فرایند انتخاب رشته از روز پنجشنبه (19 مرداد) آغاز شد و داوطلبان تا امروز (دوشنبه 23 مرداد 96) برای انتخاب رشته فرصت دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، طبق گفته‌های حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه مربوط به خود را دریافت کنند و براساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اینترنتی با وارد کردن شماره پرونده، نام کاربری، رمز ورود و شماره شناسنامه یا شماره پرونده کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود را از رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی مجاز در دوره‌های مختلف روزانه، شبانه، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی ثبت کنند.

وی تأکید کرد: پس از تأیید نهایی کدرشته‌های انتخابی توسط داوطلب، شماره 15رقمی توسط سیستم به‌عنوان رسید انتخاب رشته در اختیار او قرار می‌گیرد که این رسید پس از انجام کامل مراحل و ارسال اطلاعات در یک صفحه مجزا ارائه می‌شود.

طبق اعلام دانشگاه‌ آزاد، تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند می توانند تا پایان روز پنج شنبه  26 مرداد ماه  با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  و  با توجه به  نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی ، نسبت به انتخاب 20 رشته محل اقدام کنند.داوطلبان می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت‌نام گزینه علاقه‌مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

داوطلبان در نظر داشته باشند که در صورت تمایل به انتخاب رشته در دو یا سه گروه آزمایشی( گروه آزمایشی اصلی ، گروه هنر یا گروه زبان خارجه ) باید کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه و در سایت www.azmoon.org انتخاب رشته کنند.

نتایج انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی هفته آخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: