کد خبر: ۷۳۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۵
سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت:می‌خواهم در بسکتبال گرگان انقلاب ایجاد کنم و کاری را که نفرات قبلی انجام ندادند من انجام دهم.
می‌خواهم در بسکتبال گرگان انقلاب ایجاد کنم/ بضاعت باشگاه را ببینیم و بعد از کادر فنی انتظار کار‌های بزرگ داشته باشیمبه گزارش خبرداغ،زمان حسینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت شهرداری گرگان برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر دو سه هفته‌ای می‌شود که با بازیکنان بومی تمرین می‌کنیم و تا آخر هفته ۹ بازیکن بومی را کامل می‌کنیم و بعد هم برای جذب بازیکنان غیر بومی اقدام خواهیم کرد. در هر پستی نام چندبازیکن را به باشگاه داده‌ام، وارد مذاکره هم شدیم و هفته آینده به جمع تیم اضافه می‌شوند.

وی افزود: فعلا دو سه جلسه با حامد حسین‌زاده صحبت کردیم افکارمان خیلی به هم نزدیک است منتظیریم تا از مسافرت برگردد تا صحبت‌هایمان را ادامه بدهیم و در صورت توافق نهایی برای ما بازی خواهد کرد. از مسعود سلیمانی بازیکن کاشان که با تیم ب بسکتبال به جام ویلیام جونز رفت و همچنین سامان طاهرپور و وحید اسلامی هم خواسته‌ایم با ما تمرین کنند، از طرفی جای دو بازیکن خارجی هم خالی گذاشتم که در شرایط خوب بتوانیم آن دو را جذب کنیم.

حسینی در ادامه تصریح کرد: می‌خواهم در بسکتبال گرگان انقلاب ایجاد کنم و کاری که نفرات قبلی انجام ندادند را من انجام بدهم. اگر بتوانم شاکله تیم را بومی کنم و یکی دو سال دیگر در لیگ دوام بیاوریم می‌توانیم بسکتبال این شهر را هشت سال بیمه کنیم. بازیکنای بومی انگیزه بیشتری دارند و با تماشاگران ارتباطشان بهتر است، در این دو سه هفته‌ای هم که تمرین کردیم از آنها راضی هستم بنابراین فکر می‌کنم در آینده وضعیت خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان به تماس‌های برخی بازیکنان برای حضور در این تیم اشاره کرد و گفت: با توجه به تزلزل دانشگاه آزاد و بسکتبال شیراز و کاشان خیلی از بازیکنان تماس گرفتند و دوست دارند در گرگان بازی کنند تا در این فصل بدون تیم نمانند، اما ما با توجه به بودجه‌ای که داریم باید قدم برداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاری که من در گرگان می‌خواهم انجام دهم خلاف جهت رودخانه شنا کردن است. سخت هست که ۹ بازیکن بومی جذب کنم، ولی آینده‌ای که با این کار برای بسکتبال گرگان هدیه می‌گذارم این است که تیم بومی ماندگارتر‌تر می‌شود، بنابراین مسئولان باید کمک کنند تماشاچیان هم باید طاقت باخت را داشته باشند و از همه مهم‌تر باید بضاعت تیم را ببینیم و بعد از کادر فنی انتظار کار‌های بزرگ داشته باشیم، من هم قول می‌دهم تا آخر لیگ تیم خیلی خوب خواهد شد.
 
انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: