کد خبر: ۷۳۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۰
ملی‌پوش سابق تکواندو گفت: هنوز از این رشته خداحافظی نکردم و امیدوارم به تکواندو بازگردم.
هنوز امیدوارم به تکواندو بازگردم/ تمرینات MMA را انجام می‌دهمبه گزارش  خبرداغ به نقل از میزان، امید عمیدی، ملی‌پوش سابق تکواندو که به علت دوپینگ چهار سال از فعالیت در این رشته محروم شده، هنوز به کاهش محرومیت خود امیدوار است و دوست دارد به شیاپ چانگ برگردد.

عمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازگشت به تکواندو اظهار داشت: از تکواندو خداحافظی نکردم و این رشته را فراموش هم نکرده‌ام. شاید تلاش‌های من برای کاهش محرومیت نتیجه داد و توانستم مجددا روزی روی شیاپ چانگ بروم.

وی افزود: هنوز پیگیر کاهش محرومیت هستم و دست از تلاش برنمی‌دارم. برای چندمین بار می‌گویم که به هیچ وجه از داروی نیروزا استفاده نکردم و می‌خواهم از حق خود دفاع کنم. انسان به امید زنده است و کارم را پیگیری می‌کنم و تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

عمیدی درباره شایعه حضورش در MMA گفت: فعلا برخی تمرینات MMA را انجام می‌دهم اما هنوز به طور حرفه‌ای وارد این رشته نشدم. باید اول از نظر بدنی آماده شوم و بعد در خصوص مبارزه کردن فکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در MMA با امیر علی اکبری مشورت کرده یا خیر، گفت: خیر؛ هنوز با کسی صحبت نکردم و فعلا فقط تمرین می‌کنم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: