کد خبر: ۷۳۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۷
در یکی از بیمارستان‌های آمریکا، مادری به دلیل مصرف آرامبخش و داروهای ضدافسردگی، نوزاد خود را هنگام شیر دادن، خفه کرد.
مادر افسرده، نوزاد چند روزه‌اش را خفه کردبه گزارش خبرداغ ، در یکی از بیمارستان‌های آمریکا، مادری پس از زایمان، به دلیل مصرف آرامبخش و احساس خواب‌‌آلودگی زیاد، هنگام شیردادن به نوزادش باعث خفگی او شد. این زن مبتلا به بیماری افسردگی بود و سه ساعت قبل از تولد نوزاد، داروی ضد افسردگی مصرف کرده بود و تا سه روز بعد از زایمان نیز به دلیل انجام عمل سزارین، پرستاران به او آرامبخش تزریق کردند.

 

مصرف همزمان این داروها، حس خواب آلودگی این مادر را تشدید کرد و هنگامی که پرستاران، نوزاد را برای شیردهی نزد مادرش بردند، به دلیل عدم هوشیاری این زن، نوزاد دچار خفگی شد.


این زن و همسرش برای این اتفاق علیه بیمارستان و پرستاران به دلیل بی‌توجهی و غفلت نسبت به وضعیت زن و رها کردن او به حال خودش، شکایت کردند.
این مادر داغدیده مدعی شد که پرستاران با آگاهی از شرایط او، این قصور را مرتکب شدند و بیمارستان باید نسبت به این غفلت پاسخگو باشد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: