کد خبر: ۷۳۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
ثبت نام دوره های آموزشی تابستانی ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در فرهنگسراهای کیش انجام می شود.
ادامه ثبت نام دوره های آموزشی تابستانی در فرهنگسراهای کیش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کلاس های آموزشی در زمینه های فیلم سازی با موبایل، طراحی و نقاشی، بازیگری تئاتر و سینما، کامپیوتر، خوانش و سرایش شعر، آشپزی، میوه آرایی و ژله تزریقی، عروسک سازی، چرتکه، حجم سازی با خمیر کاغذ، خوشنویسی، موسیقی، داستان نویسی، ویترای، رباتیک، شطرنج، عکاسی و فیلم برداری، سفالگری و بازی و ریاضی ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در فرهنگسراهای کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به فرهنگسرای سنایی در میدان سنایی، فرهنگسرای میلاد در منطقه کرمانشاهان سفین، فرهنگسرای اندیشه در کمپ سحر، خانه فرهنگ و هنر مینا واقع در فاز اف و کتابخانه عمومی میر مهنا واقع در منطقه سفین جنب بازار عربها مراجعه کنند.

لازک به ذکر است، دوره های آموزشی تابستانی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی با هدف استفاده بهینه ساکنان کیش در سه ماه تابستان برگزار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: