کد خبر: ۷۳۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۱۳۵۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم تضمین امنیت شغلی نیروی کار گفت: مزد باید بر تورم پیشی بگیرد و حتی این ایده به عنوان یک نظریه به دولت رفت.

ربیعی : پیشنهاد همسان‌سازی افزایش دستمزد و تورم را به دولت دادیم

 علی ربیعی امروز در نشست تخصصی امنیت شغلی و امنیت سرمایه گذاری و تولید  گفت: باید آنچنان بین روابط کار نهادسازی کنیم تا دولت‌های آینده جریان امنیت شغلی را ادامه دهند.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ وی با اشاره به تنظیم روابط کار بین شرکای اجتماعی گفت: وزارت کار در حال حاضر بهترین دوران خود را در زمینه تعامل مسالمت امیز شرکای اجتماعی به رغم تضاد منافع طی می کند.

ربیعی ادامه داد: بر اساس ماده ۷ قانون کار باید نسبت به تعریف ماهیت کارهای مستمر و غیر مستمر اقدام کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت و گروه‌های کارگری وکارفرمایی به عنوان شرکای اجتماعی باید برای تحقق امنیت شغلی نیروی کار تلاش کنند، به موضوع دستمزد اشاره کرد و گفت: دستمزد باید بر تورم پیشی بگیرد و حتی این ایده به عنوان یک نظریه به دولت رفت. 

این خبر تکمیل می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: