کد خبر: ۷۳۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۵
سرپرست جدید فدراسیون بوکس از دیدن وضعیت نامناسب محل استراحت ملی‌پوشان تعجب کرد.
تعجب داوری از «کانکس» معروف/ بوکسورها امیدوار شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، چهارشنبه هفته گذشته مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون بوکس برگزار شد. افشین داوری پس از شروع کار خود در فدراسیون بوکس به محل تمرین ملی‌پوشان رفت و دقایقی با آنها به گفت‌و‌گو پرداخت.

نکته جالب توجه این که بیشتر بوکسورها از محل استراحت خود (کانکس معروف فدراسیون بوکس) گله‌مند بودند که همین موضوع سبب شد تا داوری سراغ خوابگاه برود و از دیدن وضعیت کانکس بسیار متعجب شد.

به نظر می‌رسد یکی از مهمترین دغدغه‌های داوری در فدراسیون بوکس ایجاد شرایط مناسب برای اردوی تیم ملی است و قطعا بردن تمرینات و محل استراحت ملی‌پوشان به همان مجموعه ورزشی انقلاب اولویت اصلی تیم جدید مدیریت فدراسیون بوکس خواهد بود.

ناگفته نماند روح الله حسینی نایب رییس فدراسیون بوکس که مدت زیادی هم مدیریت تیم ملی را بر عهده داشت تلاش بسیاری برای برگزاری اردوهای تیم ملی کرد تا اردوها پابرجا باشد اما بدون شک استراحت در کانکس در شأن تیم ملی بوکس ایران نیست.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: